2007-10-25

Belső tartás


Tegnap kimentem Icához és döbbenten tapasztaltam, hogy lassan lefagy az orrom a lakásban. Óvatosan kérdeztem, nem kéne jobban fűteni? Idősebb ember lévén, gondoltam spórol.

Hát, nem. Még mindig nem jött ki a gázszerelő elseje óta. 24 napja!!!??? Többször hívta, de semmi. 16 fok volt a lakásban.

Nekem se kellett több. Felhívtam az "úrat" és erélyesen elmondtam a véleményem. 68 évesen 24 napig fagyoskodik valaki a lakásban, mert neki sok a munkája? Kiderült, sokszor el is ment a ház előtt, de nem gondolta, hogy sürgős???????????????????????

Mondanom sem kell, egy órán belül kijött. Elképesztő egyesek hozzáállása a munkájukhoz. Hogyan néz ez az ember reggel a tükörbe? Hol a jellem, a belső tartás? Mit szólna, ha a saját édesanyja kerülne hasonló helyzetbe egy másik lelkiismeretes munkás miatt?


Persze Ica is hibás volt. De szegénykém arra hivatkozott, hogy négyszer beszélt az emberrel. Ha tudna, biztos jönne.

Sajnos ez a gyenge kiállás okozza az időskori csontritkulást. A csontozat a belső tartásunk, szükséges keménységünk jelképe. Ha elpuhulunk, a csontok porozussá válnak. Tessék erre mindenkinek odafigyelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése