2007-11-04

Érdem


Ma reggel -már sokadszorra - kaptam egy emailt:
"Csak annak küldöm, aki megérdemli."

Amikor a Jóisten kinyitott egy ablakot, meglátott engem és megkérdezett:
-Gyermekem, mi a legnagyobb kívánságod a mai napra?
Én azt válaszoltam:
-Uram, arra kérlek, vigyázz arra, aki olvassa ezt az üzenetet, és családjára és barátaira is, mert megérdemlik, és nagyon szeretem őket. Isten szeretete olyan, mint az óceán: a kezdetét láthatod, de a végét nem.
(Értem én a jószándékot és kedves is. Köszönöm. De az én reggeli szertartásomban benne van minden létező, válogatás, protekció nélkül az egész Univerzum)
Ez a levél aznap fejti ki hatását, amikor megkapod. (Nálam abban a pillanatban, mert ezektől a mondatoktól sikítófrászt kapok!)
Egyeseknek badarságnak tűnhet, de az, aki nekem küldte, lassan átérezte az üzenetét. Nézzük meg közösen, hogy működik-e.

ANGYALOK IGENIS LÉTEZNEK, de, mivel nem mindig van szárnyuk, nem ismerjük fel őket.
Ezeket a szárny nélküli angyalokat BARÁTOKNAK nevezzük, AMILYEN TE IS VAGY SZÁMOMRA. (Én dolgozom is "angyalokkal", nem testben élő entitásokkal. Megtisztel a hasonlítás)

Küldd tovább ezt az üzenetet igaz barátaidnak, és ma este 11:11-kor egy jó dolog fog történni Veled, valami, amit már rég hallani szeretnél.
Ez nem vicc, valaki felkeres, vagy felhív, és olyasmit mond el Neked, amit már nagyon vársz.
Kérlek, ne szakítsd meg ezt a láncot, küldd tovább legalább 7 embernek. (Na, ha tetszik is egy körlevél, az aljáról ezt a programot mindig kitörlöm. Ebben legalább most nem volt átok, hogy ha nem küldöd tovább...! Figyeljetek, mert ez is rossz karmát szül!)
Én megszakítom igenis, mert az egész tartalommal bajom van. MINDEN és MINDENKI a létezésben megérdemel minden figyelmet, szeretetet és védelmet. MINDEN A TEREMTSEN BELÜL VAN!

Íme egy idézet:

Egy napon Ábrahám meghívott a sátrába egy koldust étkezésre. Miközben az áldást mondták, a koldus elkezdte káromolni Istent, kijelentvén, hogy még a nevét sem bírja hallani.

Ábrahám dühében elkergette az embert.

Aznap este imájában Isten így szólt hozzá:

- Ez az ember mát ötven éve átkoz és gyaláz, én mégis adtam neki enni minden nap. Nem bírtad volna elviselni legalább egy étkezésnél?
MINDENKINEK boldog, szép napot kívánok, válogatás nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése