2007-12-06

Mikulás ajándék

Én nem tettem ki a cipőm az ablakba. Minek is? Éjjel küldtem sok kedves ismerősnek emailt, hogy reggel, ha megnyítja a postáját, lássa, gondoltam rá. Ezt kaptam vissza:

Kedves Magdi,
Annyira, annyira kedves vagy! Ez csak egy picike email, de a hatása... Óriási!

Nagyon köszönöm és kívánom Neked, hogy a Mikulás hozza el a szívednek azt az ajándékot, ami illetve aki még teljesebbé tesz és boldogabbá!
szeretettel,
szilva


Válaszoltam:

Drága Szilvi!

Nagyon köszönöm a kedves szavakat. Nagyon szeretlek!

Puszi Magdi

Ez jött válaszként:

Annyira kegyes hozzám a "sors", hogy ilyen emberekhez vezet mint amilyen TE is vagy. Hálás vagyok: Neked és magamnak is hogy találkoztunk :)
puszi!

Ez az öröm bele se fért volna a 42-es cipőmbe! :- ) Az ilyen pillanatokért érdemes úgy élni, ahogy teszem.

Én is hálás vagyok mindenkinek és mindennek, hogy az vagyok ma, aki vagyok! Igyekszem, hogy megőrizzem és tovább emeljem a rezgéseimet, hogy a környezetem számára áldás legyek, ne ártalom.

Lehet, hogy kicsit érzelmesre sikeredett ez a bejegyzés, de ez van. Most ez is én vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése