2007-12-07

Secret / Titok még

Vikitől Mikulásra kaptam egy emailt, melyben például ez a csekk volt. Aki látta a filmet, tudja mi ez. Letöltheted innen is, vagy a http://www.atitok.hu/ című weblapról. Töltsd ki a kívánt összeggel és induljon a megteremtés. Sok sikert mindenkinek. Várom a sikertörténeteket.

Itt a hála lap is. Ezen felsorolhatod, mi mindenért vagy hálás. Pl. látok, hallok, mozog a testem, lélegzem, van fedél a fejem felett, vannak gyermekeim, akiket szerethetek és akik szeretnek. Azt a munkát végzem, amit élvezek. Olyan emberekkel találkozom, akik értékelnek. Látom az összefüggéseket, bölcsebb vagyok, mint korábban, fejlődöm. Élvezem az életet. Tudok másoknak segíteni. Meg tudom osztani az élményeimet másokkal. Békében élek, harmóniában. És még sorolhatnám órákig.
Ha ezeket gondoljuk végig és nem a problémáinkat, magasabb regzésszintet sugárzunk magunkból, és ezzel magasabb rezgésszintű élményeket is vonzunk magunkhoz. Ezáltal elindul felfelé az életünk.

"Minden, ami ezen a lapon van, az VAN." Ide azokat írd fel, amiket szeretnél. Úgy, hogy már érezd a birtoklásuk örömét. És ez a lényeg. Amíg csak pozitív gondolataid vannak, lassú a megvalósulás. Aztán hirtelen jön egy félelem és az abban a pillanatban megvalósul. És nem érted, miért?! Sok éve tanítom, hogy előbb van a gondolat, majd az érzelem, végül a látható sík. A pozitív gondolat még távol áll a megtestesüléstől. De a félelem gondolata erős érzelemmel társul, sokkal közelebb kerül a manifesztációhoz. Ezért fontos, hogy amit akarsz, érezd is, hogy már a tiéd, örülj is neki.

A filmben van egy jelenet, mikor egy férfi magyarázza a fiának a kívánságtábláját és döbbenten látja meg, hogy amit 5 éve felragasztott, egy ház képét, az lett az ő házuk. Én 7 éve készítettem egy kartont, tele képekkel, amikre vágytam. Csak a hiba az volt, hogy a Gazdagság területen tároltam ugyan, de nem néztem naponta. Elővettük Vikivel és felsíkoltottam, a kocsim pont olyan, mint a képen. Olyan kék, 5 ajtós, a formája egyezik.

Most készítek frisset és látható helyre is teszem majd. Saját magam tapasztaltam meg, hogy működik. Ti se tétlenkedjetek!

Nagyon sok sikert kívánok mindenkinek a teremtéshez! Minden pillanatban, mindenki teremt, de nem mindegy, hogy mit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése