2008-02-22

Beszámoló

Összesen tizen voltunk lent. Gabi Debrecenből eljutott végre Tarra. Feljött Pestre és Judit és István lehozták és délután vissza is vitték a vonathoz. Köszönet érte!
Jani készült a felvételijére, Buddha tanait olvasta.















Elégettük, amit kellett, megtettük a felajánlásokat. Reiki beavatásokat is tartottam.


Hatékony, sikeres, elemkedett nap volt, nagyon sok nevetéssel együtt.
Vizualizáltam többször egy képet, de az egyik szereplője nem tudott lejönni.
Délután sajnálkozva gondoltam erre, majd percekkel később lejátszódott a jelenet, csak más volt a szereplője. Sokkoló élmény volt! Gyakorolni kell még a Vonzás Törvényét! Azért jót nevettem magamon! Este, mikor megbeszéltük, a többiek is vidultak rajta.
A nap befejezése képpen beültünk a Korona panzióba. Most is fenséges vacsorában volt részünk és sok nevetésben.
Sajnos egy szomorú telefon is az este része lett. Mindannyian dolgoztunk és távozni készülő lelken. A Plútó sajnos ezt az arcát sem hagyta ki a mai napból.

Összességében emlékezetes napot éltünk át. Hála és köszönet minden résztvevőnek érte! Sok ilyenben legyen még részünk!!!
Itthon még tovább dolgoztam a távozóban lévőn. Kemény gyakorlat az elengedésből neki és a családjának is.

Remélem, mindenkinek jól alakult a napja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése