2008-02-02

Védelem :- )))))

Csilla tegnap mesélt a Vecsés mellett megnyílt bevásárlóközpontról. Van egy Müller Drogéria, amit különösen a figyelmembe ajánlott. Miután korán "randevúztam" a hajléktalan férfivel, korán értem ki Vecsésre. Még csak a Tesco volt nyitva. Elmászkáltam egy órát, mert a Müller csak 9-kor nyit ki. Pár apróságot vettem, azt betettem a kocsiba, majd átsétáltam a Drogériába. Valóban elképesztően nagy és hatalmas a választék. Az irodaszereknél töltöttem talán a legtöbbet. Olyan olcsón sikerült névjegykártyakartont venni, mint sehol a városban. Játékok, konyhai felszerelések, teák, illatszerek... több, mint két órát csatangoltam bent. Aztán még bementem a többi üzletbe is.
12-kor haza akartam indulni. A kocsim mögött állt egy polgárőrségi kocsi, és három férfi állt mellette. Udvariasan kértem, hogy álljanak el, mert kiállnék.
- Melyik kocsival? - kérdezték.
- A kékkel. - feleltem.
- Magáé a Ford?
Megijedtem. Azért álltak az autóm mögé, hogy ne indulhassak el vele. Nem loptam a kocsit, mi a baj vele?
Kiderült, hogy órák óta őrzik, mert a jobb oldali ablak teljesen le van tekerve. Kérték, hogy nézzem meg, hiányzik-e valami? A Tescoban bemondták, hogy keresnek. De hát onnan rég eljöttem. A Müller meg messzebb volt, nem gondolták, hogy ott vagyok. Drága emberek! Nevettem. Minden alkalommal felteszem a mentális védőburát a kocsimra. Most három délceg férfi képében testet is öltött a védelem. (Szerintem persze hülyének néztek.)
Tehát innen is megismétlem: Hálás köszönetem és pusszantás a Polgárőrség oszlopos tagjainak a figyelmességért és a szolgálatukért. (És persze hála az Égieknek is!)
A szélvédőkre tűztek papírt, hogy támogassuk az adónk 1%-val őket. Én meg is teszem. Megérdemlik, mert remekül végzik a munkájukat.
Vecsés Települési Polgárőr Egyesület - Adószám: 18692512-1-13

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése