2008-03-09

Jelentkezés odaátról

Elfelejtettem közzétenni egy esetet. Hétfő este történt velünk:

Különös dolog történt. Vártam Nórit és Zsuzsit. Mielőtt ideértek volna, zenét válogattam a kezeléshez. Pénteken Jeru Kabbal volt, most mást akartam. Belehallgattam két új CD-be, de nem tetszettek. Aztán hirtelen eszembe jutott, hogy ki kéne teregetni a mosógépből a ruhákat. Otthagytam a lejátszót úgy, hogy nyitva maradt a tálca. Gyorsan kiteregettem. Az utolsó lepedőnél érkeztek meg Nóriék. Bementünk a másik szobába, Zsuzsának felkapcsoltam a lámpát, hogy tudjon addig tanulni, míg mi a másik szobában dolgozunk. Zsuzsa megemlítette, hogy a kutyájuk mostanában furcsán viselkedik. Mintha nem testben lévő entitást látna. Az őrangyalaikhoz már hozzá van szokva, de valaki új lehet. Beszéltünk arról, hogy ettől nem kell tartani, itt is elég nagy átjáró ház van, ritkán akad egy eltévedt lélek. Inkább oktatási céllal jelennek meg. Adtam tömjént a biztonság kedvéért. Megmutattam, én hogyan alkalmazom. Ezzel elment 45 perc.
Mondtam Nórinak, menjen csak előre, én még kezet mosok. Mire beléptem a szobába, éppen indult Jeru Kabbal lemeze. Nem értettem, mi van. A 3 CD-t tartó tálca még mindig nem volt betolva a gépbe, de szólt a zene. És ki indította el??? Nóri nem, oda se ment, a szoba másik felében ült. Ha véletlenül én indítottam volna el, mikor otthagytam, akkor az 58 perces anyag vége felé kellene legyen. De most kezdődik el. És eddig csend volt ebben a szobában.
Elfogadtunk, hogy ismét Jeru Kabbalt hallgatunk ezek szerint. És egyben bemutatták, hogy van humorérzékük, nem kell tartani tőlük. Köszönet érte. :- )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése