2008-06-30

Önelemzés

Rövid tesztet készíthetsz magadról. A következő kérdésekre adj őszinte választ magadnak:

Az alábbi kijelentést igaznak gondolom:

Értékes embernek tartom magam.
Hiszek magamban és a sikerben.
Megérdemlem, hogy sikeres legyek.
Erős motivációval rendelkezem.
Másoknak is szüksége van rám, és az energiámra, én pedig képes vagyok adni nekik.
Sikeres vagyok a munkahelyemen.
Sikeres vagyok a magánéletben.
Sikeres a párkapcsolatom.
Kitartóan követem a célom.
Kitartok, amíg el nem érem a sikert.
Már nem „dolgozom”, hanem örömmel végzem a hivatásomat.
Jól tudok koncentrálni.
Nagyon fegyelmezett vagyok.
Kész vagyok arra, hogy befogadjam az újat.
Képes vagyok élvezni az életet, örülni és azt tenni, ami jólesik.
Baráti kapcsolataim szorosak és mélyek.
Pozitív beszélgetéseket folytatok magammal, és tudatosan építem fel önképemet.
Pozitív önképpel rendelkezem.
Gyakran hallgatok mentális programokat, zenét, meditációt, hogy lelkileg felépítsem magam, és megerősödjek a negatív hatásokkal szemben.
A kellemetlen helyzeteket mentálisan átalakítom.
Sikeresen megvalósítom kívánságaimat, vágyaimat.
Megértem az élet üzeneteit.
Felismerem és időben kihasználom az élet nyújtotta lehetőségeket.
Figyelembe veszem a karma törvényeit.
Rendelkezem a hallgatás művészetével.
Bízom a megérzéseimben.
Gyakran történnek velem „kellemes véletlenek”.
Jól tudok bánni az idővel.
Azt teszem, amit helyesnek tartok.
Kihasználom a képekben gazdag képzelet erejét.
Lángra lobbantom a lelkesedés tüzét.
Karizmatikus vagyok.
Tisztában vagyok karmikus feladatommal.
Valódi hivatásomnak élek.
Megtaláltam életem célját.
Örömteli játékként élem meg az életet.
Gyakran élek meg beteljesítő pillanatokat.
Éberen, figyelmesen élem az életem.
Egészséges vagyok és fitt.
Beteljesedett életet élek.
Elégedett vagyok.
Boldog vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése