2008-07-27

Köszönet Sonia Choquettenek

Lassan 20 éve, hogy minden nap "dolgozom" nem testben élő entitásokkal. Mégis Sonia könyve nagyon sokat segített most.
Minden reggel a szertartásom alatt megszólítok számos arkangyalt, Gyógyító Buddhát, Sarasvatit, Laksmit, Ganeshát és a többieket. Az őrangyalommal bensőséges a viszonyom. Érzem a jelenlétét. Sokszor kérek lefekvés előtt tanítást, és mindig meg is kapom.
Mégis, direkt az aktuális Szellemi Vezetőimtől nem kértem eddig segítséget. A könyvet olvasva péntek reggel megtettem végre.
Aztán jött Kati és elkezdtük a szokásos oldást. Előbb Ő került sorra, aztán én. Azt hittem az aktuális családi ügyeken kell dolgoznom, de kiderült, hogy nem. A KÖNYV lett a téma. Már sok éve kapom a jeleket, hogy könyvet, könyveket kellene írnom az eddig összegyűjtött tudásomról holisztikus nézőpontból. Meglepett, de elfogadtam és kezdtük nézni, miket kell tennem. Méregtelenítés, Metatronéktól segítség kérés, kilhor teremtés, stb. Jött egy sugallat, nézzem meg, mikor kellene a Könyvnek megszületnie, mikor fogjak hozzá. A napfogyatkozás után újhold lesz. Ezt követően - gondoltam. Megnyitottam a Placidust, és találomra kipróbáltam egy időponttal. Tágra meredt a szemem. Nem akartam elhinni, amit láttam. A Sky programon is kipróbáltam, nincs tévedés. Fokra pontosan azonos a Könyv Ascendense az enyémmel, és az Mc (küldetés) tengely is. Mintha én és a Könyv azonosak lennénk!!!! Az Ascendens és a küldetés, valamint a Támasz és a Külvilág között okkult fényszögkapcsolatok vannak. A Könyv karmikus feladata a magas spirituális ismeretek alkalmazása a hétköznapokban. A tudás terjesztése, megosztása másokkal. Ennél találóbb nem is lehetne. "Így néz ki, ha a Szellemi Segítők súgnak odaátról?" - kérdeztem.
Leírhatatlan érzés kerített hatalmába.
A döbbenet szombaton folytatódott. A méregtelenítés Ökonetes megoldására most nincs pénzem. Gondoltam, majd Sanjeevini mandalákkal oldom meg. Erre valaki, aki kezelésre jött délelőtt, hozott magával ajándékba himalájai kristálysókat méregtelenítés céljából. Szóhoz sem jutottam. Őt most a Szellemi segítőim küldték ezzel a csomaggal. Ő meg elég nyitott volt a sugallatra, hogy mit hozzon nekem. Hálás köszönet érte! :-D
Szóval, most úgy érzem magam, mintha odaátról a tenyerükön hordoznának. Ezek után nekem is tennem kell a magamét, persze.
Mindenkinek szívből ajánlom hát: kérjetek segítséget a Szellemi vezetőktől akár pénzügyi gondotok, akár egésszégügyi problmátok van, akár kapcsolati krízis áll fent. Vagy bármiben, amiben segítségre, útmutatásra szorultok. Azonnal és látványosan érkezik a támogatás.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Magdi!
    És hogyan kell ezt a bizonyos segítséget megkérni?
    Köszönöm!
    Puszi
    Margó

    VálaszTörlés
  2. Van egy oltár a szobámban, és égő mécses mellett, a reggeli szokásos szertartásom végén egyszerű szavakkal kértem a segítséget, hogy mutassák meg, merre haladjak most, mit kellene tennem, mivel kellene foglalkoznom most?
    Az élő fény (mécses, gyertya) dimenziókapu a magasabb síkok és a FÉNYESSÉG felé. Védelem az alacsonyabb rezgések ellen.
    De bárhol és bármikor kérhető a segítség, ha szükséged van rá.
    Bíthatsz bennük, megkapod. :-D

    VálaszTörlés