2008-09-16

Változtatás

A legerőteljesebb dolog, amit a világ megváltoztatásáért tehetsz, hogy saját hiedelmeidet az élet, az emberek, a valóság természetéről pozitívabbá változtatod... és ennek megfelelően cselekszel a jövőben is.

Tisztító megerősítések:

Most elengedem egész múltamat. Le van zárva, és én szabad vagyok!
Most eloszlatok minden negatív, korlátozó hiedelmet. Nincs hatalmuk rajtam.
Most megbocsátok mindenkinek, és elengedem őket.
Mindannyian boldogok és szabadok vagyunk.
Nem kell, hogy mások kedvét keressem. Természettől fogva szeretetre méltó és kedves vagyok, bármit teszek is.
Most kiengedek magamból minden összegyűlt bűntudatot, félelmet, neheztelést, csalódottságot és haragot.
Szabad és tiszta vagyok.
Negatív én-képem és hozzáállásom most szétoszlik.
Szeretem, tisztelem, becsülöm és elfogadom magam.
Most eltűnik minden akadálya annak, hogy teljesen kifejezzem magam, és élvezzem az életet.
A világ gyönyörű hely a létezéshez.
Az Univerzum mindig gondoskodik rólunk.
Világomban minden rendben van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése