2008-10-07

BemutatkozÓ


Ki vagyok én?
E lélek, ki most épp e testben él,
S ki minden reggel, újabb útra kél.
Szerepeink teszik ki életünk napjait,
Hacsak, át nem látjuk a világegyetem lapjait..

Sokan a világot káosznak vélik,
S egész életüket félik,
Pedig a világ szép,
Csak nem látják még...

A valóságban járni,
Miérteket látni,
Ezek vezettek ide, s a jelek,
Melyek illatára, nap mint nem kelek...

Sok testben éltem én,
Sok titkot rejtek én,
Hisz ez a szellem dolga,
Útmutató egyben, ugyanakkor szolga...

A bennem élő tanító,
Folyton engem tanít, oh,
Továbbadom is ha kell,
Ő csak akkor enged el...

Az ember folyton tanul,
a tudásszomj űz vadul,
de mindeközben Élni,
bizony élni, s nem félni...

A világ, nem csak rejtelem,
Szeretet, és sejt elem,
Életünket segíti,
Világunkat vegyíti...

Metog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése