2008-11-21

Amiért érdemes....

Ma ilyen leveleket kaptam:

Szia Magdi!

Már megint működött a rendszer.
Tegnap hirtelen vezéreltetve elmentem színházba, már "csak" pótszék volt, de a végén nagyszerű helyen ültem----ajándék.

Kicsit furán alakultak az anyagi dolgok...... de azt kérem, hogy ami nem jön a fizetéssel és szükségem van rá , jöjjön máshonnan.
Újabb ajándékok jöttek. kedvezmény diszkont ár lehetőségek, kedves emberek.
Hála és köszönet és működik!!!!!!

Nagyon örültem Obama megválasztásának, szempontomból ez azt jelenti, hogy végre sikerült egy félvér embernek komoly pozícióba kerülni, odafordul a figyelem arra, hogy a világ tarka.... hiszem.

"Ma is csodás dolgok történnek velem."
Köszönöm!

Megkérdeztem, hogy kitehetem a levelét a blogra?
Nyugodtan tedd ki a blogra. Fontos, hogy tapasztalatot cserélhessünk. Én nagyon hálás vagyok neked és napjaimat a blog olvasása feldobja, egyszerűen, mert jó és oldja a parát.
Másik:

Szia Magdi!

Tegnap 93 %-osra sikeredett az egészségügyi köztes vizsgám. Egyre jobban úgy érzem, hogy természetgyógyász akarok lenni.

Puszi, M.

Én meg Nektek köszönöm ezeket a perceket!!!!! Erőt és lendületet ad tovább.... Szeretlek benneteket! Ez egy jó nap!

1 megjegyzés:

  1. Kedves Magdi!

    Ha tudom, hogy a picike levelem ilyen örömet okoz, beleírtam volna azt, amit a blogomra tettem fel. Azért, hogy ne csak te lásd, hanem a te lapodat olvasók is, íme a címem:

    www.feleletek.blogspot.com

    Puszi, Móni

    VálaszTörlés