2009-02-19

Bifidusz vihar

Sok visszajelzést és kérdést kaptam. Ide másolok egy választ:

Én is kaptam az anyagot, nem magam végeztem a megfigyeléseket. De többféle módszerrel rákérdeztünk és valósnak minősült.
A mi családunkban nem fogyasztja senki, mert mikor vásárolni szoktam, rákérdezek, hogy érdemes-e megvenni, jó vagy sem. Nekem már a megjelenésekor megbukott az izomteszten.
Mi a régebbi, Danone kék dobozos gyümölcsös joghurtot vesszük. Nem a cég ellen írtam, hanem a termék ellen.

Még egy mondat: a kísérlet folytatódhat. Ha vannak, akik eddig rendszeres fogyasztották, próbáljanak leállni vele és nézzék meg, mi a hatása? Boldog lennék, ha beszámolnának róla. Ez legalább igazi TAPASZTALATI TUDÁST hozna.
Más esetben mindig előbb kipróbálom magamon a dolgokat, és csak azután ajánlom másnak. De ebben az esetben már ki se próbáltam, mert eleve nemleges volt a teszt.
Tovább keresve anyagot ezt találtam:

"Drámai fordulat történt kaukázusikefírfronton, a Danone levette Activia-termékéről a "kefír" elnevezést, ami így Kaukázusi ~ maradt. A ~ titkára a hátoldalon derül fény, egészen pontosan "Activia Kaukázusi kefír jellegű, élőkultúrát tartalmazó, félzsíros, probiotikus tejtermék" az anyag becsületes neve. Vajon eddig is savóalapú terméket árult a Danone prémium áron vagy ez most egy békategóriás újítás az évtized bullshitmarketingfogásának címére esélyes Bifidus Essensis baktériumtörzs utódjára, a Bifidus Actiregularisra építve?"
Azt hiszem, belenyúltunk valamibe megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése