2009-02-04

Cs. Farkas Mihály

Czabi búcsúztatójáról értesítettem a filmes volt munkatársaimat.
Az egyik visszajelzés ez volt:
Szia Magdi!
Láttam a címzettek között Cs. Farkas Misi nevét is, persze nem tudom, hogy ő azonos e a tévés asszisztens - rendezővel (nagy darab, jó kedélyű, természetgyógyász készítményeket is árult). Ha rá gondoltál, sajnos már ő sem kapja meg ezt az e-mailt, mert már lassan két éve, hogy elhunyt egy autóbalesetben. De meg lehet, hogy nem ő az akinek küldted?
Üdv: N Attila
Valóban Rá gondoltam. Még 1976-ban vele dolgoztam az első "Süsü a sárkány" című produkcióban. Nem tudtam róla, hogy Ő sincs már közöttünk. Petrucz Miki volt a gyártásvezető, Ő már nagyon régen előrement.
Nos, utólag is béke poraira! Gyújtok Érte is mécsest és füstölőket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése