Magamról

Saját fotó

Éber tudatossággal figyelem a jeleket. Írom a blogom és a naplóm évek óta és rengeteg fotót készítek.Hat unokám sok derűt hoz a mindennapokba. Hálás köszönet érte a lányaimnak és a vejeimnek is. Persze sok hála a betegeimnek és tanítványaimnak is a rendkívüli pillanatokért. 

2009. április 10., péntek

Csalódások

Szombaton a Mályva téren egész nap egyetlen emberrel dolgoztam. Ahhoz vagyok szokva, hogy levegőt venni nincs időm egy rendezvényen. 
Vasárnap a saját előadásomon kívül be is ugrottam valaki helyett előadni. Összesen majdnem 4 órát beszéltem, de egy fillért sem kerestem. Az érdeklődők egész nap csak az előadásokat hallgatták, de senkihez nem mentek oda egyénileg. Mi "szolgáltatók" egymással cseverésztünk. A májusi egészségnapot le is fújták érdeklődés hiányában. 
Tegnap elindult volna az előadássorozat, sokan jelezték, hogy eljönnek. Egyetlen hölgy érkezett. Ő bezárta a boltját órákkal korábban, hogy részt vehessen rajta. Nagyon kínosan éreztem magam miatta. 
Mi van? Hallóóó!

Ami megy: a csodagépeken dolgozom, és egyre jobban élvezem. Hétfőn azt hittem, végre rajtakapom a gépet a korlátain. Valakin dolgoztam, és kiírta, hogy vágassa le a haját, mert a szervezete nem bírja a hajfestéket. Morogtam az orrom alatt, hiszen az illetőnek mákos a haja, szemmel láthatóan őszül, nem festi a haját. Mire kiderült, ő már sokkal világosabb lenne, de tegnap bemosta a haját egy színezővel!!! Ahogy elnézem, nem lehet átverni a masinákat.