2009-05-04

Hangulatkeltés - programozás

Nem állhatom meg, hogy ne tegyem szóvá:
Az időjárás - jelentés egy negatív programozás. Semmi bajunk nem lenne, de "szakértő" emberek beprogramozzák, hogy rosszul érezzük magunkat.
Ma olvastam:
SZAVAZÁS
A tavasz beköszöntével lassan kezdetét veszi a heves záporok, zivatarok szezonja. A zivataros időszak általában májusban kezdődik és augusztus végéig tart, amit egyesek kifejezetten várnak, míg mások inkább félnek tőle. Önre milyen hatással vannak zivatarok?

Zivatarok érkezése előtt mindig rossz a közérzetem
Zivatarok idején mindig nyugtalannak érzem magam
Zivataros időben alvászavarok jelentkeznek nálam
Félek a villámlástól és a dörgéstől
Engem nem érdekelnek a zivatarok
Fel sem merül a kérdés, hogy élvezhetem is a zivatart? Hogy örömet okoz és jobban érzem magam tőle? Felfrissül a levegő, a növények tobzódnak, és én is, szerencsére sokad magammal. Mert tudom, hogy sokan élvezzük és nem félünk tőle.
Soha nem felejtem el, mikor Vikivel a HÉVről leszálltunk és hatalmas zivatarban, villámlásban jöttünk haza. A szemünket alig bírtuk nyitva tartani. A bokáig érő szoknyánkat fel kellett húzni, hogy lépni tudjunk. Én a szandálomat is le kellett vegyem, mert nem tudtam lépni benne. Nagyokat villámlott is közben. Mi vihogva haladtunk az úton. Szenzációs érzés volt! Átjöttem mezítláb a parkolón, bokáig ért a víz. Másnap döbbenten láttam, hogy rengeteg üvegszilánkon tapostam át, de mivel nem tudtam róla, nem is vágtam el a talpam. Máig emlékszünk erre, pedig kb. 15 éve történt.
Ha már itt tartunk: nincs jó idő és rossz idő. MINDEN IDŐJÁRÁSNAK FUNKCIÓJA VAN. Kell a napsütés, de kell az eső is, a szél is, a hó is. Ne várd el a természettől, hogy a frizurád vagy a programod legyen a szempont.
Imádom, mikor nagyon erős a szél! Úgy érzem, minden piszkot kifúj az aurámból és euforikus boldogság önt el. Egyébként tényleg kifújja a szmogot a városokból. Nélküle vitorlázó repülni sem lehetne, na meg vízen sem.
A hó sem csak a síelőknek kell, hanem védi a növényeket a fagytól és belőle lesz tavasszal elegendő csapadék, ha elolvad.
A Plútó a Bakban megtanítja az önző álláspontot levetkőzni! Jobb, ha önként belátod, hogy RÉSZE VAGYUNK A TERMÉSZETNEK, NEM AZ URA!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése