2009-05-15

Másik felismerés

Nagy örömmel és kíváncsisággal dolgozom a cégnél, ahol egészségügyi és kozmetikai gépeket, termékeket értékesítünk. Sorban próbálom ki magamon őket, és mutatom meg másoknak is. Eddig mindenki jó élményekkel távozott. 

Tépelődtem. Én elsőre egy vibrotrénerért dolgozom. Nekem nagyon jó a hatása. Erre nagy szükségem van a mozgásszegény életmódom miatt. 
De már háromszor méregtelenítettem egy géppel, és rájöttem, az is nagyon fontos lenne. Ráadásul a praxisban is tudnám azt is alkalmazni. Milyen jó lenne, ha mindenki használhatná, aki hozzám jön tanulni vagy gyógyulni. Most melyiket vegyem meg hamarabb? 
- Jól értem, hogy mit akarsz? Te a saját költségeden veszel egy gépet - ezért nem tudod fizetni a saját költségeidet, nem tudsz pihenni - és mások majd ingyen használják, ha már úgyis van neked? 
- Hát, így furán hangzik, de ... igen.
- És azt hiszed, ezzel jót teszel? 
- Persze, legalább lesz lehetőségük méregteleníteni. 
- Hozzád egész családok jönnek, mindenki?
- Többnyire nem. Inkább egy valaki egy családból. 
- Ha idehívod őket, és kipróbálják, meggyőződnek róla, hogy jó. Tapasztalják, hogy hasznos, mert másnap már jobban érzik magukat. Igaz?
- Igen. 
- Ha valóban gyógyulni akar, és felelősséget érez az egészségéért, és a családja egészségéért is, akkor ő is vesz egyet, és otthon már az egész család élvezi az előnyeit. Akkor nem több ember tud méregteleníteni? 
- Ja....?! De hát nem biztos, hogy van erre pénze.
- Neked van?
- Nincs... de azért dolgozom itt, hogy meglegyen a saját gépem.....

"Segíts magadom, és az Isten is megsegít."

Kristóf sokszor leszúrt azért, mert túl pátyolgatós vagyok. Csernus Imrétől is megkaptam ezért a magamét. 
A saját két utolsó magánéleti tapasztalatom is tanítani próbálta: Aki nem akar kilábalni valamiből, azt nem lehet "megmenteni, kimenteni". 
Senkit nem lehet meggyógyítani! Csak támogatni tudjuk ebben. A gyereknek is meg kell tanulnia saját lábon járni, taníthatjuk, hogyan pakolja a kis lábait, de járni nem tudunk helyette. Autót vezetni sem az oktatónak kell, hanem csak megtaníthatja a technikát, és így van ez mindennel az életben. 
Az első lépés az kell legyen, hogy az illető AKARJON VÁLTOZNI, GYÓGYULNI. Enélkül nem megy. Sok esetben ennek az energiának az az első megnyílvánulása, hogy megteremti a pénzt a gyógyulásához. Kenyeret, áramot, fedelet, ruhát sem kap ingyen senki. Miért lennének ezek a masinák ingyen? Vagy a gyógyító munkája? Ő miből éljen? Bezzeg mennyi költünk azokra a dolgokra, amik megbetegítenek! (cigaretta, alkohol, egészségtelen ételek, életmód, stb.) 
Ha nincs meg ez a változtatni akarás, akkor az illető csak panaszkodni akar, ezzel viszont csak a jelenlegi helyzetét betonozza be. Ebben nem szabad támogatni, ezzel nem segítettünk semmit, sőt tovább rontunk a helyzeten. 
Hálás köszönetem Mindenkinek, akik ezekhez a felismerésekhez juttattak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése