2009-05-07

MOZI


ANGYALOK ÉS DÉMONOK 
(Anggels and Demons)

Színes, magyarul beszélő amerikai film, 140 perc
A soron következő adaptáció az Angyalok és démonok c. Dan Brown-regény megfilmesítése. 
Ez a szerző harmadik regénye, közvetlenül az igazi áttörést hozó A Da Vinci-kód előtt írta, és ebben találkozhatnak először az olvasók Robert Langdonnal, a Harvard világhírű szimbólumkutatójával, kinek alakját ismét Tom Hanks kelti életre.

Én már nagyon vártam ezt a filmet. Végre valami nézhető megint! 

2 megjegyzés:

  1. Megneztem, de talan spiritualisabbat vartam. Szerintem tele volt amerikai klisevel. De azert Tom Hanks meg mindig az egyik kedvencem :)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos másoktól is azt hallottam, hogy többet vártak a filmtől. Én még mindig nem jutottam el a moziba. De azért meg fogom nézni,amint lesz időm.

    VálaszTörlés