2009-05-31

Pénz

" A Vonzásfaktor álláspontja szerint nem szabad a szükség, a ragaszkodás vagy a függőség érzéseivel viseltetned a pénz iránt, hiszen ekkor a szükség, a ragaszkodás és a függőség érzéseit sugárzod ki magadból, s ez az egyensúly felborulásához vezet. Így csak ellököd magadtól a pénzt.
Összpontosíts arra, amit szeretsz, hiszen a világon mindenki a szeretetre vágyik: arra, hogy szeressen és szeretve legyen! És ha képes vagy arra fókuszálni, hogy megoszd szívbéli érzelmeidet azokkal az emberekkel, akik a legfogékonyabbak rájuk, akkor végül a pénz is áramlani kezd hozzád. Mintegy melléktermékként fog megjelenni, nem ez lesz a figyelmed elsődleges fókusza.
Tehát mindez lehetségessé válik számodra, ha semlegesen viszonyulsz a pénzhez, és nem hagyod, hogy tőle függjön az önbecsülésed és az önbizalmad - e két dolgot inkább attól tedd függővé, hogy mennyire vagy elégedett magaddal!
Miközben a szeretetemre és a szenvedélyes lelkesedésemre összpontosítok, a pénzügyek egyszerűen gondot viselnek magukra."
(Joe Vitale: A kulcs)
Nem túl régen megint újra kellett telepíteni a laptopomat, és a képernyő pihentetőt is újra be kellett állítani. Ide olyan képeket szoktam feltenni, amire vágyom, hogy lássam a képét. Nem találtam ezt a képet a magyar pénzekről, kitettem hát az eurósat addig is. Közben arra gondoltam, ugyan mikor vezetik be nálunk az eurót?! Meg kell keresnem a forintos fotót.

Aztán pár hét múlva úgy hozta a sors, hogy euróban gyűlik a jutalékom. Most már nem bánom, hogy így alakult.
Viccből kitettem ezután egy dolláros képet is. Kíváncsi voltam, hogy ezt is be tudom-e vonzani? Pár nap múlva hívtak dolgozni valahová, ahol dollárban kezelik a pénzt. Nevetnem kellett. Most nem mondtam igent erre a munkára, de érdekes, mennyire jól működik ez a módszer!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése