2009-06-05

Ma kaptam


Megigazulás....

Sokat hőbörgök, mint valami öreg bolhás kutyus....

biztos ezért zubog a gyomromban a sok sav is.

Megigazulás... befelé fordulás....

Jó lenne, ha lenne könyv a tanfolyamaidból....

Felnőtteknek segédanyag. Munkahelyi kurzusok.
Hogyan lássuk meg a nagyobb összefüggéseket címmel.
Megigazulás címmel
Kérdések és válaszok..... Ki kell billenteni az emberkéket a hülyeségből... tök másként vagyok miután olvastam a blogodat és visszaállok a munkára... biztos az energiák mások....

Sok puszi: R

Ezt válaszoltam:

Tudom, a könyveket írni kéne, de ahhoz idő és elmélyülés kell, a csekkeket meg fel kell adnom. Két beteg vagy tanítvány között fél óránként nem lehet írni.

Munkahelyi kurzusokat örömmel tartanék, ha van rá igény. Év elején írtam körlevelet, de semmi sem lett belőle. 10 éve ez jobban ment, akkor tartottam is ilyeneket. Ha tudsz érdeklődőket, szól. Nekem is jó lenne… Sokkal izgalmasabb egyszerre több embert tanítani, sokkal több benne a lehetőség. A résztvevőknek is jobb. Mégis most szinte mindenki egyenként jár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése