2009-08-21

Augusztus 16.

Berettyóújfalu. Mátyás tanya.
Itt ettünk remek finomságokat.mielőtt átmentünk a határon.

Ártándnál meg sem kellett állni.

Érdekes élmény volt.

Bors. Itt is csak a személyi igazolványainkat nézték meg.
Bezzeg 1993-ban! Mennyit dekkoltunk akkor!

Nagyvárad.

Itt született Anyu 1924. március 18-án.

Most nem sok szépséget fedezhettem fel a kocsiból.

Viszont jöttek képek abból a korból.

Bánffyhunyadon ilyen hatalmas roma házakat építettek.

Nem is keveset.

Felüdülés volt hegyeket látni a Hortobágy után.

Hiába, én nem szeretem a síkságot.

Kolozsvárt megúsztam, mert csak az elkerülőutat érintettük, és egyébként is sötét volt már. De ennek ellenére felmerült sok emlék a forgatásból. Kissé keserűek voltak ezek az órák, de egész jól tartottam magam.
Marosvásárhelyen volt az első szállás. Fáradtan zuhantunk az ágyba mind a hárman.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése