2009-08-28

Megjegyzés a szembenállásoz

Mivel sokan panaszkodtak az elfojtott indulataikról, ezért most itt reagálok nyilvánosan. Szó sincs elfojtásról! Az önfigyelem, a tudatos éberség nem erről szól.
Ha előre tudod, hogy erős feszültség várható, mint 26-án is, akkor tudatosan az események elé mehetsz. Amikor szemben találod magad egy kihívással, atrocitással, nem ugrassz rá, mert tudod, hogy nem ellened irányuló támadásról van szó, hanem a Plútó - Mars szembenállás például így jelenik meg a látható síkon. Ezt felismered és mosolyogva üdvözlöd. Nekem tetszik a végtelen számú megjelenési forma, a változatosság! Ez maga az élet. De ilyenkor nincs mit elfojtani, mert nem bosszankodsz rajta. Belül, zsigeri szinten is béke van! Így "emeletekkel" magasabb rezgésszinten maradsz, nem a provokáció szintjén.
Viszont ha hasonlóan reagálsz, Te is ugyanoda kerülsz.
.
Nekem szerencsém volt, egész nap remekül ment minden. Délután elhoztam egy új telefont (gazdaságosabb megoldás volt, mint egy új akkumulátort venni:-D). Más készülék lett, mint amit kinéztem magamnak és a képernyő pihentetőre is kitettem pár napja. Sebaj gondoltam, ennek a kamerája jobb, ezért választottam ezt.
Ám este, mikor próbáltam belakni a készüléket, folyamatosan akadályokba ütköztem. Másfél éve érintő képernyős telefonom van, imádom, tudom kezelni. De ennek a gépnek lehetetlen a kezelő felülete, kínlódtam vele. Kezdtem mérges lenni, ott tartottam, hogy kivágom az ablakon.... aztán észbe kaptam! Ja, hogy itt a szembenállás! Légy üdvözölve! Jót nevettem saját magamon, szépen visszacsomagoltam a dobozába, és reggel visszavittem, kicserélni a régebben kinézett darabra. A T-home javára legyen írva, hogy kicserélték. Hazahoztam azt, amit nézegetek napok óta. A nevében benne van az én neven is. LG Arena KM 900. Jelek! Az elmúlt éjjelt ennek a belakásával töltöttem, és még sehol sem tartok, de nagyon élvezem!

2 megjegyzés:

  1. Nos az én béketűrésem még nincs ezen a szinten...:(
    De a szembenállás még mai is folytatódott. Ma a laptopom ellenkezett velem.
    Aztán meg a sorsommal ellenkeztem kissé.
    Mondd mikor kerülnek helyére a dolgok ismét?

    VálaszTörlés
  2. Tegnap éjjel próbáltuk a laptopomat rendbe hozni. De a kis Acer kifogott Csabán, ma délelőtt viszem én is szervízbe. Ismerős a helyzet, de tudom, ez is jó lesz valamire.
    Lassan jutunk ki ebből az állásból. Kitartás, aztán jön a következő! Így nem unalmas az élet. Ragyogó napot Neked és Mindenkinek!

    VálaszTörlés