Magamról

Saját fotó

Éber tudatossággal figyelem a jeleket. Írom a blogom és a naplóm évek óta és rengeteg fotót készítek.Hat unokám sok derűt hoz a mindennapokba. Hálás köszönet érte a lányaimnak és a vejeimnek is. Persze sok hála a betegeimnek és tanítványaimnak is a rendkívüli pillanatokért. 

2009. október 29., csütörtök

Elegem van...

"Sólyom László államfő és Bajnai Gordon kormányfő is aggodalmát fejezte ki amiatt, hogy nem piaci szempontok alapján dől el két országos rádiófrekvencia sorsa. A Sláger és a Danubius Rádió frekvenciáiról döntő ORTT-ben kemény vita robbant ki az elmúlt hetekben: a testület elnöke szerint jogsértő volt a pályázatok elbírálása, néhány pályázónak indokolatlan módon kedveztek az ORTT pártdelegáltjai.
Sajnos igazuk lett:
Az ORTT szerdai ülésén eldőlt, hogy november közepétől nem lesz többé Sláger és Danubius Rádió. A Sláger és a Danubius műsorszolgáltatási jogosultsága november 18-án jár le. Majtényi szerint az ORTT több olyan, súlyosan jogsértő döntést hozott, amelyek veszélyeztették a verseny tisztaságát. Többek között azt kifogásolta, hogy a testület október 7-i ülésén a mindkét frekvenciát megpályázó Zene Rádió Zrt.-t a benyújtott üzleti terv megalapozatlanságára hivatkozva kizárta. Majtényi szerint azonban ugyanilyen indok alapján más pályázókat is ki kellett volna zárni, a testület mégis benn tartotta ezeket. "

Tegnap útközben hallottam a hírt. Délután a Klub 95 élő adásában is felháborodott emberek telefonáltak sorban. Velük együtt nekem is az a véleményem, hogy felháborító: ebben az országban mindent tönkre tesznek, ami véletlenül jól működik.
3 millió fölötti hallgatói létszáma van a Sláger Rádiónak. Reggelente az autóban őket hallgattam én is, mert nem politizáltak. Hasznos volt, hogy sokszor változtattam az irányon, mert élő, interaktív közlekedési információkat kaptunk. Vidáman indult a nap, olyan érzés volt, mint egy nagy családban lenni. Elhangzott egy poén, és a mellettem lévő autóban is felnevetett a másik vezető. Sokszor éltem meg ezt.
Most reggel hallgatom az adást, sajnálom őket, és dühös, elkeseredett emberek írnak, szólnak be. Aki nem akar a politikai vitákba belemerülni, azt belekényszerítik?
Több millióan állítjuk, hogy nem fogjuk a politikai vitarádiót hallgatni helyettük.
Undorodom attól, hogy mindent lehetetlenné tesz a politika. De eljutottam arra a pontra, hogy legszívesebben elmennék már én is ebből az országból, szinte bárhová. Ha ez a "haza", akkor ebből én nem kérek. De nem értem, hogy miért üldözik el a jobb érzésű, nagy tudású embereket ebből az országból évtizedek óta? Most nem magamra gondoltam, hanem a nagy tudósokról, írókról, sportolókról és másokról.
A nemzetközi visszhang is hasonló az enyémhez. A demokrácia súlyosan sérült ebben az országban ismét, és egyre gyakrabban.
Nos, ma nem indult olyan vidáman a napom, int 10 éven át. És ezzel több, mint 3 millióan így vagyunk. Hála ennek a korrupt bagázsnak!
Most megyek, és megpróbálom kimeditálni magamból az elkeseredést, mire ideér a betegem.