2009-11-13

„ForsLean”

2001-ben az év gyógynövénye volt.
A ForsLean a Coleus Forskohlii kivonata. Mozgósítja a zsírt, serkenti a pajzsmirigyet, eltérően, mint az efedrin. A forskolinnak nincsenek az efedrinhez képest potenciálisan veszélyes mellékhatásai, mint pl. a fokozott vérnyomás, szívdobogás, idegesség. Fokozza a zsírégetést, gyorsítja az anyagcserét, zsírlebontás közben építi az izomszövetet, csökkenti, illetve szabályozza a vérnyomást, elmulasztja az izomgörcsöket. Segít a szebb alak elérésében. Serkenti a végkeringést, az érfalak izmát lazítja, pozitivan hat a szív és érrendszerre, asztmára, különböző bőrproblémákra (pl. pikkelysömör). Oldja a stresszt. Normalizálja az inzulinszintet, ezáltal csökkenti az étvágyat, fiatalosabb külsőt biztosít és javítja a hangulatot.
Nagyon népszerű a sportolók között, mivel segít abban, hogy az izmok ruganyosabbak maradjanak, és serkenti az izmok épülését. Ezt a növényt az ayurvéda évszázadok óta használja.
A kutatások alapján a Coleus Forskohlii a következő tüneteknél lehet hasznos:
- zsírégető hatás
- elhízás
- asztma
- glaucoma
- szív- és érrendszeri megbetegedések
- magas vérnyomás
- bőrproblémák: pl. ekcéma, pikkelysömör
- alvászavarok
- izomgörcsök és feszülések
Mától elkezdtem használni a Jen Fe tapaszt, amelynek egyik összetevője ez a növény. Tervezem, hogy folyamatosan beszámolok a hatásról. Beléptem az értékesítési rendszerébe. Akit érdekel, keressen meg.
Alaposan körülnéztem előtte, sok tapasztalatot hallgattam meg és olvastam fórumokon. Olyan helyekről is kaptam megerősítést, ahonnan nem is gondoltam, és semmi érdekeltségük nem volt benne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése