2009-12-25

Csirke show

Az igazat megvallva elbűvöl ez a fiatalember. Osho büszke lenne rá. Ahogy főz, mindig az ITT és MOST-ban van. Látszik, hogy élvezi, amit csinál. De nem csak a szakácsművészete ragad meg, hanem a tevékenységei. Drogos fiatalokat képez ki, az iskolai étkeztetést igyekszik megreformálni, stb.
Reggel bekapcsoltam a tévét, és megörültem, hogy a háttérben őt nézhetem, miközben dolgozom a gépen. De ma nem főzött...

Az adás címe: Jamie - a nagy csirke show.


Sokkoló felvételek a tojásról és a csirkék tartásáról. Döbbenetes, hogy mit eszünk, és sokan nem is tudnak róla. Én már láttam pár hasonló képsort a "Világok arca: Baraka" című remekműben.

Mindenkinek szívből ajánlom, hogy nézze meg, megismétlik december 30-án reggel 8-kor. Ha még lustálkodni akartok, akkor is érdemes felvenni, és később megnézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése