2009-12-08

Képes beszámoló

Nem tudok betelni a látvánnyal. Gondoltam, megosztom Veletek. Ez például egy szép fasor és még a Nap is kisütött.


Egy skanzen mellett haladt az utam. Csak pár házacskából áll, nem olyan nagy, mint Szentendre.

De sok faluban láttam még ilyen állapotban lévő házat, amiben még ma is laknak.

Mellette egy mai építésű fogadó. Nagyon szép dolgokat készítenek a fákból.

Ez egy ideális útszakasz. Még a felezővonal is látható. És pár méter egyenes szakasz lehetővé tette, hogy menet közben az ablakon keresztül készítsek képet. Egyébként kanyar kanyar hátán. Sokan nem bírják, hogy nagyon hosszú ideig állandóan erősen fordul az út, hol jobbra, hol balra. Én kifejezetten élvezem, mint a repülést vagy a hullámvasútat.

Itt már látszik, hogy nem látszik a felezővonal. A színek káprázatosak!

A tankcsapda méretű gödrök óvatosságra intenek. Legalábbis engem. A helybéliek nem kímélik annyira a saját autóikat.

Na és ez a fényjáték! És itt minden csupa dér volt.

Percekkel később meg napsütésben haladtam tovább.

Imádom ezt a változatos, színes tájat. Minden pillanatban változik a kép. Hiába, a síkság nem ez én ízlésemnek való!

Kibéd. Itt megint vettem ebből a különleges, zamatos, de nem túl erős lila hagymából. Első alkalommal is hoztam, de pillanatok alatt elfogyott. Most feltankoltam belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése