2009-12-05

Kiutazás

Hajnali 4-ig még a gép előtt ültem, még ezt - azt meg kellett írni, elküldeni. Így aztán csak 7-kor keltem fel. Ennyit a korai indulásról. Szóval 3 óra alvás után elindultam Romániába. Az egész ország borús volt. Gézának neveztem el Ancsa kölcsönadott GPS remekét. Olyan, mintha ülne valaki mellettem. Vicces érzés. A magyar területen nagyjából egyet értettünk az útvonalban.:-D


Amint átléptem a határon kisütött a nap. Az a baj, hogy a legszebb részekről nem tudtam képeket készíteni, mert nagy volt a forgalom. Sok a kamion, pedig vasárnap ellenére. Állandóan kanyarog az út. De a szememmel habzsoltam a látványt.



Félreálltam. Ettem egy banánt. Reggel volt 4 szelet kalács. Jól bírom, és nem vagyok éhes. Már a harmadik lyuknál tartok a nadrágszíjon. Kigyulladt egy kamion. Előbb csak a füst volt borzalmas. Ahogy haladtam előre, egyre áthatolhatatlanabb és fojtogatóbb lett. Mire a közelébe kerültem, szinte nem láttam tőle semmit. A szaga is borzalmas volt. Az előttem lévő kocsik is féltek mellé kerülni. Arra gondoltam, mi lenne, ha felrobbanna? Végül félreállt egy parkolóban. Megúsztuk.



Beérkeztem Kolozsvárra. Míg áthaladtam a városon, besötétedett. Megálltam egy kútnál a szükséges folyó ügyek elintézésre. Itt is ettem egy banánt. Reggel óta 2 banán. Nem sok, mégsem vagyok éhes. Remekel a tapasz is! Mesés a Hold! Ragyog az égen. Szerda reggel telihold lesz.

Torda. Egyik pillanatról a másikra hatalmas köd lett. Lépésben haladunk. Én vezettem a konvojt. Nem könnyű, az út csupa kanyar, és szinte semmit nem látni. Ha szembe jön autó, a világítása miatt misztikus a látvány!

Most már annyira nem volt vicces. A köd nem oszlott, csak lépésben haladtunk. Volt egy körforgalom, de csak az Égiek vezettek, mert ezt Géza sem ismerte. Jó lett volna frissíteni a programot, mert sok körforgalom új számára. Azért voltak helyek, ahol csak Géza segített, mert a táblák nem látszottak.
Végül szerencsésen megérkeztem a jól ismert helyre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése