2009-12-21

Reiki

Ma kaptam egy nagyon kedves levelet, megosztom Veletek egy részét:
.

"szia!
remélem jól vagy, már régen nem jelentkeztem. Éppen a napokban gondoltam Rád, mert Reiki ismét segített :-) Nóri napok óta nyűgös volt és nem tudtam mi a baja. (amúgy hihetetlenül nyugodt és kiegyensúlyozott baba, mindenki a csodájára jár. azt gondolom ehhez is van köze a Reikinek, hiszen amikor még a pocakomban volt és simogattam, illetve mindig, amikor csak hozzáérek, megy neki a jó kis energia). Szóval - ahogy ez lenni szokott - mindenki ellátott jó tanácsokkal, hogy mi baja lehet a gyereknek és mit kellene máshogy csinálnom, de természetesen mindenki mást mondott. na persze nem azért mert kérdeztem, csak azért, mert a gyerekneveléshez mindenki ért és mindenkinek vannak jó tanácsai kéretlenül is :-)
Aztán fogtam magam, ráreikiztem a problémára, és másnapra megoldottam :-) ennyit erről.
Meg akartam ezt osztani Veled és mégegyszer megköszönni ezt a csodás lehetőséget."
Én pedig köszönöm ezeket a sorokat.:-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése