2009-12-18

"Reklám" a UPS-nek

Egy világhírű cég nálunk képtelen megfelelően dolgozni? Miért van az, hogy drága honunkban semmi sem működik rendesen?
A lányaim tapasz csomagjait vártuk már napok óta. Gyanús volt, rég meg kellett volna érkeznie. Felhívtam a céget Amerikában, hogy mi van? A hölgy azt mondta, már rég Vecsésen ülnek a csomagok, ő azt látja. Nézzem meg a UPS csomagkövetést. Ezt is megtanulom, nem gond.
Megtaláltam az interneten és felhívtam az ügyfélszolgálatot. Igen, látja a két csomagot. Már kedden kivitték, de nem voltunk elérhetőek. Ez szemenszedett hazugság, aznap ki sem léptem a lakásból. Egyébként miért nem telefonálnak?
Másnap "mostoha időjárási viszonyokra" hivatkozva nem ért ide a csomag. (Szerdán leesett egy kis hó. Érdekes, és a kis Fordommal kijutottam Csepelről Gödöllőre, aztán Óbudára és vissza Csepelre. Mi volt járhatatlan?)
Hogy tegnap miért maradtak a csomagok a telephelyen, az rejtély.
16:26-kor hívtam az ügyfélszolgálatot. A nő azt mondta, ma kiviszik 18 óráig. Zsófinak fellépése volt a suliban, de fontos lett volna a csomag is. Viki meg is sértődött, de maradtam, hogy megvárjam a csomagokat.
17:55-kor visszahívtam volna őket, de "minden munkatárs foglalt" szöveget hallgattam, majd 18 órakor pontosan lekapcsoltak. Visszahívtam, de akkor már az automata azt közölte, hogy hétfő a következő munkanap.
Hát, ennyit a magyar munkamorálról. Próbáltam ezt megírni nekik is, de csak 500 karakteres hely van a panaszra. Az, hogy ezzel mennyi anyagi és erkölcsi kárt okoznak, kit érdekel? Őket biztosan nem.
Sebaj, ezt az oldalt úgyis többen olvassák, mint a panaszlevelemet. :-D
Nincs bennem indulat, csak felhívom a figyelmet erre a jelenségre. Ezért tettem szóvá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése