2010-01-13

Mantrák 2010-re

Kaptam, nem saját mondatok. Úgy éreztem, hasznos megosztani.


KOS (március 21. – április 20.)

2010-ben minden erőmmel azon vagyok, hogy életem pozitív irányba haladjon. Hiszem, hogy itt az ideje, hogy végre minden szempontból boldog lehessek. Tudom, hogy megérdemlem a sikert és a bőséget. Tiszta szívvel és jó szándékkal állok a kihívások elé. Nem félek a megmérettetéstől. Bízom magamban, a tudásomban, az erőmben, a kitartásomban és a tapasztalatomban. Rendszeresen időt szánok arra, hogy a céljaimhoz terveket készítsek. Tudatosan cselekszem, mert már tudom, hogy csak így jönnek az eredmények. 2010-ben a részsikereket is megünneplem, mert ezáltal újult erővel vagyok képes folytatni a munkát. Így életem egyik legboldogabb és legeredményesebb éve vár rám.

BIKA (április 21. – május 20.)

2010 a bőség, a béke és az ünneplés éve számomra. Mindent megteszek azért, hogy beérjenek eddigi munkám, kitartásom és szorgalmam gyümölcsei. Így ezeket végre élvezhetem is. Megérdemlem, hogy boldog legyek. Ebben az évben törekszem arra, hogy mindenkivel türelmes és elnéző legyek. Tudom, hogy sok embernek van szüksége figyelemre és törődésre. Igyekszem nekik segíteni. Azt is tudom, hogy számíthatok a környezetem támogatására, ezért igénybe veszem őket, ha úgy érzem, fáradok. Velük, közösen minden könnyebben és gyorsabban megoldható. Csapatban mindenki védettebb. Így 2010 igazán boldog évnek ígérkezik számomra és mindenki számára.

IKREK (május 21. – június 21.)

Vidáman, bizakodóan nézek az új év elé. Egyre erősebben érzem, hogy nagy dolgok várnak rám 2010-ben. Hiszem, hogy megdolgoztam a sikerért, amelyet most élvezni tudok. Természetesen folytatom a munkát. Az eddigiek mellett kitűzök új célokat, és készítek terveket. Bízom abban, hogy minden az elképzeléseim szerint alakul. Könnyű dolgom lesz, mert számíthatok a családomra, a barátaimra és a környezetemben lévőkre. Szerencsés vagyok, hogy ennyi ember támogat engem. Szívesen és önként viszonzom nekik a segítséget, ezáltal a derű egész évben jelen van. Tudom, hogy jó hangulatban, pozitív hozzáállással bármit véghez tudok vinni.

RÁK (június 22. – július 22.)

Egyetlen dologra ügyelek 2010-ben: hogy adott pillanatban mit tehetek azért, hogy jól érezzem magam a bőrömben. Már tudom, hogy minden belőlem indul ki. Ha én rendben vagyok, akkor körülöttem mindenki. Azzal tudok a legtöbbet segíteni, ha vigyázok magamra. Bízom abban, hogy 2010-ben életem minden területén sikerek várnak rám. Megérdemlem ezeket a sikereket. Megdolgoztam mindezért. Hiszem, hogy mostantól boldogság vár rám. Megengedem, hogy élvezzem az életet. Semmi sem akadályozhat meg abban, hogy érezzem az áldást. Hálás vagyok mindenért és mindenkiért. Értékelem, hogy ilyen sokan szeretnek. Szerencsésnek tartom magam, és büszke vagyok magamra.

OROSZLÁN (július 23. – augusztus 22.)

Bizakodva és lelkesen várom a 2010-ben rám váró kihívásokat. Bízom magamban és a tapasztalataimban. Tudom, hogy képes vagyok bármilyen nehézséggel megbirkózni. Büszke vagyok arra, hogy eddig mennyi mindent meg tudtam oldani. Ezekből a sikerekből erőt meríthetek, és ebből jut a környezetemnek is. Számíthatnak rám. Szívesen segítek azoknak, akik hozzám fordulnak. Érzem, hogy ez kölcsönös. Én is számíthatok rájuk. Csodálatos dolog, hogy ilyen remek emberek vesznek körül, és ez csak egyre erősebb és mélyebb meggyőződésemmé válik. Közben követem az álmaimat, amelyek kezdenek alakot ölteni. Hitem által megvalósulnak.

SZŰZ (augusztus 23. – szeptember 22.)

2010-ben is biztos vagyok abban, hogy megérdemlem a rám váró sikereket. Ezeket végre élvezhetem. Bízom magamban. Tudom, hogy a tervszerűségnek, a szorgalomnak és a kitartásnak mindig megvan a pozitív eredménye. Szeretem magam, ezért megengedem magamnak, hogy boldog legyek. Senki és semmi sem akadályozhat meg ebben. Közben haladok a céljaim és az álmaim felé. Rendszeresen szakítok időt arra, hogy dédelgessem őket. Úgy gondolok rájuk, mint már megvalósult tényekre. Ezzel segítem és gyorsítom a vágyaim beteljesülését. Mindig bizakodóan állok az adott helyzethez. Tudom, hogy képes vagyok megbirkózni minden feladattal. Jogosan vagyok büszke magamra.

MÉRLEG (szeptember 23. – október 22.)

Életem minden területén sikerek várnak rám 2010-ben. Ebben egyre biztosabb vagyok. Tudom, hogy megdolgoztam mindezért, így elfogadom az eredményeket, amelyeket végre élvezhetek. Azt is érzem, hogy sokan drukkoltak és drukkolnak nekem. Hálás vagyok nekik a támogatásukért, és azért, hogy hisznek bennem. Ez erőt ad nekem a folytatáshoz. Szerencsére ez kölcsönös. Ők is számíthatnak rám. Szívesen segítek nekik, így nap mint nap megtapasztalhatjuk, hogy együtt minden könnyebb. Emellett rendszeresen foglalkozom az álmaimmal. Tudom, hogy minél többet dédelgetem őket, annál előbb tudnak megvalósulni. Így már nemcsak álmok lesznek, hanem maga a valóság.

SKORPIÓ (október 23. – november 21.)

2010-ben minden szempontból egyre jobban érzem magam. Tudatosan haladok a céljaim felé. Tele vagyok ötletekkel, és tervekkel. Ezek felvillanyoznak és lelkesítenek. Azt is érzem, hogy milyen sokan számítanak rám. Szívesen segítek nekik. Tudom, hogy sokszor az is elég, ha azt látják, hogy én sikeres vagyok. Ez inspirálja és motiválja őket. Ettől még jobban érzem magam. Mindez hozzásegít ahhoz, hogy minden körülmények között megőrizzem a nyugalmamat és a belső békémet. Így, az egyensúly állapotában megerősödik a hitem abban, hogy életem egyre jobb lesz. Áldás kíséri minden léptemet. Hálás vagyok azokért, akik körülvesznek. Tudom, hogy sokat köszönhetek nekik, és szerencsére ez kölcsönös.

NYILAS (november 22. – december 21.)

Hittel és pozitív elvárásokkal haladok az utamon 2010-ben. Egyre erősebben érzem, hogy életem nagy változáson megy át. Vártam ezt a változást. Biztos vagyok benne, hogy ez az, amiért eddig dolgoztam. Minden porcikámban vágyom a boldogságra. Ebben az évben megengedem magamnak, hogy kiteljesedjen az életem. Lelkesen állok minden feladat elé. Bízom magamban, az erőmben, a kitartásomban, a tudásomban és a tapasztalataimban, és nemcsak bízom, hanem hiszek is magamban. Ez a hit olyan erőt ad, amely nem ismer lehetetlent se a munkában, se a magánéletben, se betegségben, se anyagi téren. Így egyértelmű, hogy sikerek várnak rám életem minden területén.

BAK (december 22. – január 20.)

Meggyőződésem, hogy 2010 meghozza eddigi munkám, kitartásom, szorgalmam és elszántságom gyümölcsét. Tudom, hogy megérdemlem a sikert. Megengedem magamnak, hogy végre élvezhessem mindezt. Természetesen folytatom a munkát, sőt kitűzök újabb célokat, készítek újabb terveket, de hagyok időt magamnak a pihenésre és a töltődésre is. Fontosnak tartom, hogy megünnepeljem a részeredményeket is. Büszke vagyok magamra, és képes vagyok megjutalmazni magam. Elfogadom az elismeréseket, és örülök a pozitív visszajelzéseknek. Már tudom, hogy semmit sem kapok érdemtelenül. Mindemellett gondot fordítok arra, hogy a szeretteim érezzék: szeretem őket.

VÍZÖNTŐ (január 21. – február 19.)

Minden erőmmel azon vagyok, hogy 2010 megmutassa, milyen sikeres vagyok valójában. Megerősítem a magamba vetett hitem, és így haladok a céljaim felé. Egyre több erőt érzek magamban. Elszánt vagyok. A gondokat feladatoknak, a nehézségeket kihívásnak tekintem, így minden helyzetre sikerül megoldást találnom. Azt is el tudom fogadni, hogy olykor nem az akarat, hanem az idő adja meg a válaszokat. Bölcsességem egyre türelmesebbé, békésebbé és kiegyensúlyozottabbá tesz. Mindez hozzásegít ahhoz, hogy észrevegyem a környezetem jelzéseit. Szívesen és önként segítek. Tudom, hogy sokszor a figyelem, a törődés többet ér minden pénznél, ezért igyekszem szeretettel fordulni embertársaim felé.

HALAK (február 20. – március 21.)

2010-ben még erősebben tudok hinni magamban, a jó sorsomban és a pozitív változásokban. Semmi és senki sem akadályozhat meg abban, hogy egyre jobban érezhessem magam a bőrömben. Egészséges, szép, vonzó, sikeres, elbűvölő, szerethető és boldog vagyok. Egyre több okom van az elégedettségre. Érzem, hogy a bőség és a szerencse része az életemnek. Ezeket nap mint nap élvezhetem, ahogy a környezetem támogatását is. Hálás vagyok nekik. Sok biztatást kapok tőlük. Természetesen én is szívesen segítem és támogatom őket. Tudom, hogy azzal is segíthetek, ha meghallgatom őket. Szeretettel és gyengédséggel veszem körül őket, és pont azt kapom vissza, amit adok, így ez az évem csupa jót hoz nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése