2010-01-25

Organic Mission

Szombaton egész napos rendezvényen vettem részt, ahol sok régi, kedves ismerőssel találkoztam. A helyszín is inpozáns volt, a New York Palota emeleti terme. Legalább 500 fő jelen volt.
Tetszett, amit láttam. Ez egy új vállalkozás, 4 hónapja él aktívan az MLM rendszere. Persze komoly előkészítést igényelt a vállalkozás. Amerikai és magyar kutatók, orvosok munkája fekszik benne szakmai téren. Az első előadónak annyi titulusa volt, hogy gondoltam, egy idős úr lép majd a színpadra. Meglepődve láttam, hogy egy 40 körüli férfiről van szó. Dr. Ládi Szabolcs. (Nem írom ide, mert túl sok lenne, ha érdekel ő és a többi szakértő, kattints ide:
.
A tagok döntő többsége szakmai: orvos vagy természetgyógyász, és néhány régóta MLM-mel foglalkozó ember. (Nekik nem lehetett könnyű a délelőtti előadás!)
A cég alapítói Dr. Ládi Szabolcs mellett három fiatal, akik küldetésnek érzik a munkájukat, és ez valóban így van. Egyre több meglepően fiatakorú nagyon komoly küldetésű emberrel találkozom fontos pozíciókban. Ők tényleg tesznek valamit a Földért, és nem csak a saját egzisztenciájukat építgetik. (Indigó "gyerekek", de már felnőttek persze.) Megnyugatató érzés ez nekem.
Elgondolkodtató adat, hogy amíg elolvasol egy mondatot, azalatt 3 ember halt éhen a Földön!

Íme a céljuk:
Küldetésünk: meggyógyítani Földünket, testi, lelki és anyagi jóléthez, tudatos élethez segíteni minél több embertársunkat. – Milliók életét jobbá tenni.
Az Organic Mission küldetésének vezérelvei:

Tisztelni és megóvni Földünket és az élővilágot, a természetes gyógyítás forrását.

Bio és biodinamikus alapanyagok termesztésével segíteni a bolygó ökológiai egyensúlyának és lakói egészségének helyreállítását.

Felismerve a Természet intelligenciáját: „Az egész több, mint a részek összege” – ezt a bölcsességet érvényesíteni az alapanyagok feldolgozásakor, a kivonatok, fermentált hatóanyagok előállításakor.

Csak kíméletes, vegyszermentes, legtisztább és leghatékonyabb kivonási eljárásokat használni az alapanyag természetes erejének megőrzése érdekében.

Támogatni, megbecsülni és jutalmazni a személyes törekvéseket, hiszen a küldetés sikere minden egyes résztvevő sikerén múlik.

Ezen vezérelvek alkalmazásával meggyógyítani Földünket, testi, lelki és anyagi jóléthez, tudatos élethez segíteni minél több embertársunkat. – Milliók életét jobbá tenni.

Jó volt hallani a sok eredményt, a termékek rendkívüli hatását olyanoktól, akik személyes tapasztalatukat megosztották a többiekkel.
Ehhez a projekthez is örömmel adom a nevem, és amit meg tudom oldani, belépek a terjesztésébe.
(Vasárnap kaptam ehhez egy fontos jelet: Régóta nem volt tumoros új betegem, de vasárnap idejött valaki, és tudtam, hogy szombaton épp neki való szerekről hallgattam információkat. Ma megyek, és segítek neki ezzel is.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése