2010-02-19

Friss tapasztalatok

Még Romániában a következőket láttam:
- Két havi alkalmazás után az illető fel tudta húzni a csizmáját. Előtte majdnem 3 ujjnyi rés volt a cipzáron. A nadrágjai is lötyögnek rajta. :-D
- Egy másik hölgy évek óta a férje jegygyűrűjét viselte, mert a sajátját kihízta. Most ismét a magáét hordja.
Itthon:
- 71. éves hölgy - aki 30 éve hepatitis fertőzést kapott - nem egész két hónap után: a májfunkciója teljesen rendben van. Évek óta a lánya vagy én szoktam kocsival vidékre vinni, de most vonattal leutazott egyedül Kecskemétre, majd a következő héten Kiskunfélegyházára. Ez azért is érdekes, mert az akkori balesete miatt összecsavarozták a testét, és nehezen mozgott. Ezért sem akart vizet inni, hiába kértem évek óta. Nehéz volt a WC-ig eljutnia. Most vidékre is elutazott.
Saját tapasztalat:
- 6. lyuk a nadrágszíjon.
- Én is fel tudtam venni az évek óta szekrényben porosodó csizmámat.
- Egyre régebben viselt gyűrűk kerülnek elő a dobozból.
- Most a Plus tapaszt használom. Ez erősebb, "pörgetősebb". A sima tapasz végtelen nyugalmat adott, ez vibrálósabbnak tűnik.
- Iszom hozzá az italt is. Érzem, hogy jó a vitaminok és nyomelemek miatt. Zsófival is csodát tett pár kiskanálnyi. Bujkált benne egy kis nátha, de azonnal elmúlt minden tünete.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése