2010-08-18

Boldogság

A hírekben általában rossz dolgokat, tragédiákat mondanak el. Nos, én most a boldogságomat osztom meg Veletek! Pompázatos napokat élek meg!
A hét első napján 3 pici legényként avattam be a reikibe. Megható élmény volt, az ikrek másfél évesek, a bátyjuk is csak 5 éves lesz. Örömmel töltött el, hogy részem lehetett benne.
A második nap is különlegesen alakult. A délelőtt kezeléssel telt, délután pedig az új dolog teremtésének szárnyaló érzése következett. Számomra nagyon kedves emberekkel dolgozhattam együtt.
Alig hiszem el, hogy amin gondolkoztam, tervezgettem most valóra válik, és ebben tökéletes társra, partnerre leltem. Pontosabban ő lelt rám. :-D Meg a Vonzás Törvénye működik!!!
Aztán este megnéztem a leveleimet, és egy megható üzenetet kaptam egy rendszeres olvasótól, akit még nem ismerek személyesen. (Az igazsághoz tartozik, hogy mostanában elég sok ilyen levelet kapok, és itt és most is szeretném mind megköszönni, Mindenkinek! Nem is tudjátok, milyen sokat jelent ez nekem! Vannak, akik bírálnak azért, hogy miért fordítok ennyi energiát a blogra, de én élvezem. És úgy érzem, felelősséggel tartozom az olvasóimnak.)
Már késő éjjel van, és hamarosan kelnem kell, de fel vagyok dobva, és alig várom a reggelt, mert folytatódik a közös munka öröme.:-D
Mindenkinek hasonló élményeket kívánok tiszta szívvel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése