2010-08-27

Parlagfű folytatás 1.

Nem tudom megállni, hogy most hajnalban, indulás előtt ne írjam már le a tapasztalataimat. :-D
Vagy egy bátor jelentkező hősöm, aki bízik annyira bennem, hogy társamul szegődött a parlagfű védelmében. Őt jelentősen meggyötri ez a kérdés minden évben.
Beszéltem vele arról az anyagról, amit július 15-én írtam ide a blogra. Beleegyezett a próbálkozásba.
Az erkélyemen egy nagy cserépben nevelgetek két szálat. Első nap megmostam pár levélnyit és megettük. Én is ettem vele, bátorításképpen. Mindketten azt tapasztaltuk, hogy energikusabbak lettünk. Nekem persze semmi bajom nem lett, de Ő is csak kb. 10 óra múlva prüszkölt, ami szerintem nem függött össze a levelek elfogyasztásával. Túl sok idő telt el.
Másnap, tegnap ismét kért belőle, mert újra jöttek a szokásos tünetek. Nagyon éhesek és fáradtak is voltunk, mindketten újra energiával teltünk el.
Ha majd lesz végre időnk, oldást is csinálok Vele a mögöttes lelkii problémáról, de egy biztos: igaz az energetizáló hatása fáradtság esetén. Mennyivel egészségesebb, mint egy kávé!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése