2010-08-30

Szárnyalás

Szárnyalás van kérem, minden mennyiségben. Eddig elég ügyesen használom ki a retrográd bolygóhatásokat. Okoztak helyzeteket, de szerencsére minden alkalommal megkerestem a szituáció előnyös oldalát. És képzeljétek: van neki! Mennyivel élvezetesebb tudatosan, éberen átélni az eseményeket!

Szombaton 02:15-kor keltem fel, mindössze 2 óra alvás után. Katival mentünk Füzesgyarmatra dolgozni. Mivel Ica arrafelé született, jött az ötlet, vigyük le Őt is. Kimentem Gödöllőre, aztán vissza a városba és felvettem Katit is. Útközben meséltem, mi van velem. Egy idő után észrevettem, hogy már mióta csak remek dolgokat mesélek, szárnyalóan jó kedvvel.
Ezeknek egy része akár csodaszámba is mehet. Pl. 16 hónapos kislány, akit eddig fecskendővel kellett etetni, elkezdett enni a reiki beavatás és más technikák után, picike gyerekek beavatása, helyzetek és kapcsolatok rendeződése, új dolgok beindítása hasonló nézetű emberekkel, sikerek a parlagfűvel, stb...

Amikor elég magas az ember rezgésszintje, rengeteg szinkronicitásra nyílik lehetőség, néha már (ijesztőnek nem írom, mert ahhoz túlságosan élvezem) sokkoló mennyiségben. Mikor 20 perc alatt hosszú sorozatban éli meg az ember, a végén már nehezen kap levegőt. :-DDDD
Való igaz a Vonzás Törvénye, a jó jót hoz, az aggodalom aggódást.


A rendezvényen 14 embernek sikerült valamire felhívnom a figyelmét. Némely beszélgetés különösen élvezetes volt. Mindössze két olyan eset volt, aminél csak reménykedem, hogy idővel eljutnak a szavaim a helyükre. :-D
Aztán elmentünk Icáért, és hazavezettem. 24 óra teljes ébrenlét (intenzíven dolgozva és vezetve) 2 óra alvás után. Elégedett vagyok.
Sőt, hazaérve Ancsával még jót beszélgettünk, sokat nevetve.
Mitől sikerül ez?
Gondolom a sok tanulás, oldás, komoly munka, amit eddig végeztem.
Ezzel sikerült olyan embereket bevonzanom, akik erősítenek ebben a folyamatban, támogatjuk egymást, mint a Mennyei próféciákban. Ezzel jelentősen emelkedett a rezgésem.
Egy tanítványom kétszer is kezelt a tibeti harangokkal. Éreztem, hogy régi kötések oldódnak el, és felszabadulok tőle. Mindenkinek ajánlom az élményt.
Szóval sok minden járult hozzá, hogy startolhassak a gépemmel felfelé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése