2010-08-02

Vonzás Törvénye a gyakorlatban

Ma reggel azzal keltem, hogy sok dolgom, elintézni valóm van. Eszembe jutott Gabi is, hogy meg kell tőle kérdeznem valamit. De közben megetettem a mosógépet, nyomtattam a reiki füzeteket holnapra, közben válaszoltam levelekre...
Csengetett egy futár, hogy csomagot hozott nekem. Nekem??? Nem vártam semmit.
Kiderült, hogy Gabi meglepett két Csernus könyvvel: A férfi és A nő című könyveket megvette nekem ajándékba. Csak úgy, csak most. :-DDD Miért?
Erre azonnal felhívtam. Beszélgettünk, és megkaptam a szükséges információt is, amire reggel gondoltam. REND VAN.
Tegnap nagy rendrakási rohamom volt. Az erkély ablakait és függönyeit is kimostam. Kitettem megint friss tibeti imazászlókat, szélcsengőt. Bent a mögöttem lévő polcot is letakarítottam és átrendeztem... és így tovább. A Kosban lévő Hold a meleg ellenére tevékenységre ösztönzött. Kreatívan vezettem le az energiát. :-D Várom a változásokat. A váratlan ajándék is ennek az előszele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése