2010-10-25

Mihez adom a nevem?

Amiről Osho írt, az az állapot már egy ideje az életem része. Aki folyamatosan olvassa a blogom, az már tavaly érezhette, hogy szárnyalás van. Az elragadtatott útleírások, stb.
Ismét Oshotól idézek:
"Egyetlen kreatív személy sem érzi magát csüggedtnek és bűntudatosnak. Az, hogy alkotó cselekedetei révén részt az univerzum működésében, a tökéletes beteljesülés érzetével és méltósággal ruházza fel. Mindez a születése jogán magától értetődően megillet minden emberi lényt, mégis nagyon kevesen támasztanak rá igényt.
Tanulj bármit, ami alkotó energiákká változtatja bomlasztó energiádat, és a nagy NEM nyomban még nagyobb IGENre változik! Nem leszel az ÉLET ellensége. Csak az alkotásképtelen emberek az ellenségei mindennek. Ha viszont képes vagy kreatívvá és életigenlővé válni, már el is indultál abba az irányba, hogy valódi, őszinte egyéniséggé válj, akinek minden nap ünnepnap."
Nos, én elindultam. Be is vonzottak magam köré különleges, hasonló rezgésű embereket, akikkel erősítjük egymást. (Nem zárt a kör, folyamatosan bővül, szabad csatlakozni.)
Lassan megszületik nyilvánosan is az egyik része az életemnek. (Van, ami majd Mikulás után kerül napvilágra.) Erre a hajóra szállunk fel, amolyan Napbárka ez, sokan ismerik a meditációt. A tevékenységünkhöz tartozik - sok más mellett - néhány arra érdemes dolog kipróbálása, véleményezése. Az egyik különösen kedves tanítványom már tapasztalatokat is írt róluk. Közzéteszem:

A következőkben a Lavyl Officinalis spray használatával kapcsolatos tapasztalataimat szeretném megosztani.

A „csodaspray” körülbelül két hónapja része házipatikánknak. Népes kis családunk majd minden tagján kipróbáltuk már és segített. A legkülönbözőbb esetekben. A gyerekekkel kapcsolatos dolgokkal kezdem.

  • Pelenkába befülledt, kimart popsi:
    • Reggel és este 1-1 fújással, másnap reggelre nyoma sem volt a pirosságnak.Lehorzsolt térd:
    • Szinte azonnal elállította a vérzést. Külön fertőtlenítőt nem használtam, néhány nap alatt (napi 1 fújással) nyom nélkül gyógyult.
  • Méhcsípés:
    • Kisfiam ujját csípte meg a méhecske az udvaron játszás közben. Azonnal bedagadt, bepirosodott. A fújás enyhítette a fájdalmat, néhány perc múlva már mosolyogva mutogatta mindenkinek a bibis ujját.
  • Fejsérülés:
    • Másik kisfiam beütötte a szekrény sarkába a homlokát. Nagy ütés volt, szinte behorpadt a sérülés körül, ami pedig jó mély volt, nagyon vérzett. Két fújás elállította a vérzést és összehúzta a sebet. 20 perc múlva úgy motorozott, mint akivel semmi sem történt. Azóta egy hét telt el. Minden nap egyszer az ujjammal kentem be – nehogy a szemébe fújjak – mára szinte nem is látszik a helye.
  • Hólyag a szájban:
    • Elsőszülöttem szájában hólyag volt. Reggel és este 1-1 fújás megszüntette.
  • Darázscsípés:
    • Van egy saját bejáratú darázsfészkünk a házon. Egyik nap barátaink látogattak meg minket. Szinte azonos pillanatban csípte meg a barátnőm nyakát és engem a hónaljamon egy-egy darázs. Azonnal befújtam a csípéseket, égő érzés után, hamarosan csökkent a fájdalom. Nagy, piros, viszkető folt maradt a csípés helyén. Barátnőm csípése tovább érzékeny maradt, mert Neki még nincs spray-e otthon. Én egy héten keresztül napi 1-2 alkalommal fújtam és megszűnt a kellemetlen érzés, majd a folt is eltűnt.
  • Allergiás bőrreakció:
    • Édesanyám arca - egy tisztítószerekkel végigtakarított nap után – teljesen bedagadt és bepirosodott. 3 napon keresztül kezeltük reggel és este 1-1 fújással. Az ödéma másnapra felszívódott, harmadnapra a pirosság is megszűnt.
  • Égés: A forró sütő megégette a kézfejemet. Egy fújás Lavyl azonnal enyhítette a fájdalmat. Még két napig 2-2 alkalommal fújtam és nyom nélkül meggyógyult.

Nekünk már bizonyított. Szerintem minden családban, háztartásban elkelne belőle egy flakonnal….

Az Exyol kozmetikai őssejt olaj a másik kedvencem. Két hónapja használom az arcomon és a dekoltázsomon, minden reggel és este. Ezen kívül semmilyen más krémet nem használok és a kozmetikust sem látogatom túl gyakran.

Az arcbőrömet tekintve szerencsésnek mondanám magam, még pubertás korban sem voltam különösebben pattanásos. Azonban az, hogy az elmúlt öt évben gyakorlatilag nem volt egy átaludt éjszakám sem (három kisfiam van) rajtam is nyomot hagyott: ödémás, szürkés terület a szemek alatt, előbújó ráncok a szemzugban, stb.

Az őssejt olaj használata óta a szem alatti karikák elhalványodtak (és nem a több alvástól). Úgy érzem a nevetőráncok is kisimultak. Ezen kívül, a menstruáció előtt rendszeresen megjelenő néhány pattanás is elmaradt.

Amikor először kentem fel az arcomra, nagyon kellemes érzés volt. Azt gondoltam: „Ezt érdemes volt kipróbálni!”. Nem ragad, nem fénylik, könnyen felszívódik, más – általam próbált - kozmetikai készítményekkel ellentétben. És az eredmény? Homogén, sima, fiatalos bőr.

Mindenkinek hasonló kellemes élményeket kívánok!

Mi pedig köszönjük a tapasztalatok megosztását. Várjuk a többit is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése