2010-10-13

Tökéletesség

Tegnapra a TÖKÉLETESSÉG kártyát húztam. így is indult a nap. Két év után végre Szentbékkálla a célállomás. Igaz sajnos, hogy az ok nem kellemes: segíteni akarunk a vörösiszap várható kárai miatt a kedvenc falumon, az ott élő embereken. Persze másokon is, de itt vannak ismerősök.
Ragyogó napsütésben indulok tehát oda, ahol lelkem fele székel, számomra különösen kedves emberekhez, és egy különösen kedves ember kísér el, és szegődik társamul ebben a küldetésben. Kell ennél több?
Azon az úton megyünk, amit imádok, sőt így meg is tudom osztani az útitársammal az élményt.
Buksi közben felnőtt kutya lett. Most is késztetést érzek, hogy elhozzam magammal. Imádon őkelmét. De az érzés kölcsönös, szerencsére.

Volt szerencsénk megismerkedni egy párral, akik meghallgattak minket. Mesés hely! Hatalmas ház, és a birtokon is biogazdálkodás folyik. Tibor és Balázs élvezettel beszélgettek technikai megoldásokról a ház körül. Judit nagyon helyes teremtés, jó rájuk nézni, nagyon szerethetik egymást. Nagyon komfortos érzés náluk lenni. Nekem kellett beülni egy trónszerű fotelbe, hiába tiltakoztam. :-D Benne ücsörögve most már akár haza is vinném!

Amíg az urak a birtokot járták be és az épületet, (ami maga a tökély, én ezeket az épületeket szeretem, nem az új, modern, jellegteleneket.) addig sok filmet letöltöttem Juditnak, napokig lesz mit néznie. Őt is érdekli a kvantumfizika. A Vonzás Törvénye még ilyen helyen is összehozza a hasonló rezgésű személyeket. Valóban maga volt a Tökéletesség ez a délelőtt. Köszönet érte minden résztvevőnek!
Még folytatódott ez az élménysor:
Laci édesanyja megebédeltetett minket, Lacival nem tudtunk érdemben beszélni, mert rohangált. Viszont épp akkor szereltek internetet a házban. Zsolt tudott abban segíteni, hogy hol lehet még érintetlen mintát venni a vörös iszapból. Ha kell információ, azt valaki tudja a közelben. Így is van! Megyünk is a megadott helyre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése