2011-01-28

Ki érti ezt?

Szerdán reggel 9-kor indultam ki, és este 8-kor érkeztem meg. Szeretek vezetni, nem gond, de azért egy valamit nem értek. Még Pesten jártam, mikor a rádióban figyelmeztettek mindenkit, hogy az M3-as úton nincs eltakarítva a hó és a belső sáv csak kaszkadőröknek való. Én a 4-es úton jöttem, de ott is rémes volt a helyzet. Miért lepődünk meg, ha januárban esik a hó? Miért nem lehet erre felkészülni? Nézzétek meg ezt a képet! De ez még a jobb, sok helyen barna, olvadt, vastag sártakaróban lehetett csúszkálni.

Átlépve a román határt, ez a meglepő kép fogad. Annak ellenére, hogy sokkal kevesebb a pénzük, mindenhol lehet haladni. Pedig hidegebb is van, a hó is több. Misztikus (?), hogy hogyan csinálják. Ki kellene deríteni ezt a titkot. Megérné!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése