Magamról

Saját fotó

Éber tudatossággal figyelem a jeleket. Írom a blogom és a naplóm évek óta és rengeteg fotót készítek.Hat unokám sok derűt hoz a mindennapokba. Hálás köszönet érte a lányaimnak és a vejeimnek is. Persze sok hála a betegeimnek és tanítványaimnak is a rendkívüli pillanatokért. 

2011. január 17., hétfő

Köszönet mindenkinek

Megható volt, hogy mennyien felköszöntöttek! Ennyi tortát még soha nem kaptam. És egyiken sem gyertya, hanem csillagszóró vagy tűzijáték volt. (Mert hogy gyertyát nem fújun el.) :-DDD
Elnézést kérek azoktól, akiknek nem vettem fel a telefonját, de szombaton és vasárnap cranio volt. Remek hangulatban és értelmesen telt a hétvége. Nagy megtiszteltetés volt ez számomra. Köszönet minden résztvevőnek.
Ráadásul egy napig nem kapcsolt be a számítógép, mintegy hírzárlat volt.
Szombaton este még különleges élménysorban is volt részem: rábeszélés miatt tömegközlekedés, :-DDD séta, törzshely megtekintés, mozi. Bár a villamosjegyeink többe kerültek, mint a benzin, de kalandnak fogtam fel a villamost és a hévet. Boonmee bácsi érdekes filmcsemege, nem az a pörgős fajta. De kellemesen lelazított. És volt egy jelenet, ami még mindig előttem van: vízesés a tónál, és mögötte a barlang bejárata... sok éve járok ide meditációban. Hálás köszönet az élményekért!
Szóval az utóbbi 3-4 napban 3-4 órát aludtam csak éjjelente, de élveztem minden percet. Most igyekszem válaszolni a levelekre sorban, előbb - utóbb mind sorra fog kerülni. Bár kedden nem sokat leszek itthon, netközelben...
Ilyen megható leveleket kaptam:
Drága Magdi!
Hálás vagyok a sorsomnak, hogy Téged megismerhettelek, köszönöm, hogy megosztod velem az intuíciódat. A legőszintébb jószándékkal kívánok Neked Csillagokat és persze Jó Szelet...
egy (általában) csendben figyelő barátod."
Most erre mit lehet mondani a meghatottságon kívül? Szeretem az életet és imádlak benneteket!