2011-01-27

Szárnyalás ma is


Ma Marosvásárhelyen végzem a dolgom. Hideg van és hull a hó. Kaptam otthonról egy levelet, idézek belőle:
"Olvasom az Osho könyvet, amit kölcsönadtál. Nem emlékszem, hogy valaha is olvastam volna olyat, amivel ennyire egyet tudok érteni!
Ja, és amikor végigpörgettem az ismerőseimet, hogy vajon melyik felel meg az osho-i szeretet definíciónak, Te jutottál azonnal eszembe!
Remélem Te is így látod... :-)


Válaszom egy része:

"Ma öt emberen segítettem. Nem csak a kezeléssel, hanem sok felismeréssel. Mindannyian repkedve mentek el innen. Olyan boldog vagyok most! És a hab a tetején a leveled! Most épp kiugrik a szívem a helyéből. Jó lenne ennek a boldogságnak egy részét másoknak átadni! Veled kezdtem."


És most Veletek folytatom. Legyen mindenki ilyen örömteli!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése