2011-02-01

Uralkodónak illő fogadtatás

Tegnap átjöttem Marosvásárhelyről Csíkszentdomokosra. Ez a kép még Marosvásárhelyen készült, az Auchan parkolójában. Nem egyszerű bevásárlókocsit szerezni. És innen mentem át az igazi télbe!


A kedvenc patakom Szováta után. Az uralkodó tiszteletére szokták az utat felszórni mondjuk virágszirommal. Én olyan látványban részesültem, mintha milliárdnyi gyémántot hintettek volna szét a tájon. Ilyent a legnagyobb uralkodó sem kapott még soha.
A "Világok arca: Baraka" című filmben van egy templom, ahol szemkápráztató csillogás van mindenfelé, ahová a szem ellát. De itt a teljes táj szikrázott a megfagyott hótól. És ezt a Teremtés maga szórta elém. Meghatott hálával köszöntem is meg.

Sajnos, a képek ezt nem tudják átadni Nektek. A friss levegőt sem, amit harapni lehet. A hó ropogását a cipőm alatt... Itt kell lenni személyesen! Hálás vagyok, hogy ez nekem megadatott.

Tél és hideg ide vagy oda, az utak járhatóak.
Ma délelőtt itt - 22 fok van. Szokatlan ez a pesti énemnek, de élvezem. Igaz, most még csak a meleg szobából nézek ki az ablakon...

Temérdek képet készítettem, de a feltöltés igen lassú, így a többit majd otthon teszem fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése