2011-04-19

Mai örömhírem


Kedves Magdi
remélem jól vagy már régen beszéltünk, és gondoltam megírom neked 16 hetes terhes vagyok
küldök is pár képet ez 14 hetesen készült
és neked köszönhetjük, mert annak idején a te beszélgetésed segített megoldani a közös problémákat
nem tudom emlékszel-e még ránk de szerintem igen
mi sokszor gondolunk rád
Drága Krisztina!
Nagy öröm, amit írsz!
nekünk is, és még 1x nagyon köszönöm a sok mindent
nagy küzdelem volt, de ha láttam az ultrahangon verni a kis szívet akkor erőt kaptam

de most már nem kell küzdeni, megy minden a maga útján. Még egyszer köszönöm, és írom is a cikket a blogra.
igazán mi köszönjük, és amint lesz újabb képem küldöm neked.


Persze, hogy emlékszem rájuk! Sok mindenen vannak túl, de most már egyenesben haladnak a boldog családi élet felé. Javasoltam, hogy sokat beszéljenek a babához, de ezt maguktól is megteszik minden este. :-) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése