2011-04-11

Rendkívüli vasárnap

Amilyen rosszul indult a nap, olyan különlegesen remekül zárult! Mivel a múlt hónapban a reiki 1-es beavatáson megbeszéltük, hogy minden résztvevő folytatni akarja, egyeztettük azt az időpontot, ami mindenkinek jó. Ezért nem a megszokott hóvégi időpontban érkeztem. Fel sem merült bennem, hogy bármi gond lehet. Ennek ellenére ketten nem jöttek el. Még csak nem is szóltak. Sajnos a benzin és szállás költség miatt nem vicces a helyzet. Remélem annyi pénzem azért lesz, hogy haza tudjak menni. Az étkezést visszafogom, de tankolni kell.
De ránézve azokra, akik betartották a szavukat, vettem egy mély lélegzetet és nekiláttunk a tanulásnak. Szerintem remek volt a nap. A beavatás amúgyis hatalmas élmény számomra, ezt nem lehet megszokni! Éjjel - nappal tenném! Nagyon szeretem azokat, akik jelen voltak. Ők mind nagyon közel állnak hozzám, régóta szeretjük egymást. Van aki olyan, mintha tükörbe néznék. :-D Nagyon sokat segít, hogy figyelhetem, bizonyos helyzetetek neki hogyan sikerül megoldani. Az Ő boldogsága az enyém is.
Mikor végeztem, felhívtam Lehelt és Csabát. Igyekeztem vissza a szállásra, Róbert is elkísért, majd a végén hazaviszem.
A három úrral remekült telt az idő. Szárnyaló élmény, mikor négy ember érti a másik szavait, rezdüléseit. Bár mind a négyen nagyon különbözőek vagyunk első ránézésre, mégis remek kis egységet alkottunk. A teljes cranio anyagot és még másokat is letöltöttünk nekik. Örömmel adtam, értékelni fogják.
Csaba ment el elsőnek, aztán Lehelt és Róbertet hazavittem kocsival, de még egy órát beszélgettünk ott is, mielőtt kiszálllt volna Lehel. Kiderült, hogy épp a 30. születésnapja van! A múlt héten gondolt arra, hogy szüksége lenne még cranios anyagra. Nos, mint szülinapi angyal megérkeztem és átadtam neki, amit kért a Rendszertől. Kérd, és megadatik. Részben az anyag miatt, részben a megismerkedésünk miatt is szép és emlékezetes születésnapi ajándék lett a találkozásunk. Miután Róbert is hazaért, visszafelé még Tiborral is sikerült beszélnem telefonon. Hálás vagyok a "fiúknak" ezért a különleges estéért!
Azt hiszem, nem, inkább tudom: az Ég szeret engem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése