2011-05-27

Tündöklő, tüneményes tavasz

Mindenkitől elnézést. Elképesztő a helyzet internet terén. Mintha a Holdra utaztuk volna. Hiába fizetek internet használatot, nincs térerő. De olyan helyeken sem, ahol nincsenek magas hegyek sem. És közben az Orange a szolgáltatást Internet Everywhere-nek hívja. Most végre próbálkozom.

Hajnali 2:40-kor keltem, 4-kor felvettem Rékát, még sötét volt. Szerencsére most hamar pirkad.


Szerencsénk volt az időjárással, gyönyörű napsütésben volt részünk, csak egy rövid, de kiadós zápor mosta le a szélvédőről a rovarok maradványait. Az ablakmosó nem győzte már. Hiába, a rovarokból is sokkal több van most, mint télen volt.


A kedvenc patakom! Nem hittem a szememnek, hogy egy hónap alatt mennyit változott a táj. Itt még kavargott a hó legutóbb.

Rékának is tetszett minden. Egyet értettünk abban, mennyire kár, hogy a friss levegő nem jön át a képeken. meg a madarak csivitelése sem.


Szinte percenként megálltunk és kiszálltunk fotózni. A Bucin tetején két ló legelészet szabadon. Persze, ezt sem tudtam kihagyni.


Az egyik gondolt egyet, és odajött hozzám köszönni. A hölgy élvezte a fotózást, örömmel pózolt a gép előtt.


Nem volt hiú. Még a nyakán lévő két forradást is felfedte.


Bezzeg én! Most látom, hogy a kedvelt,  kényelmes nadrágom mennyire előnytelen. :-) Kétszer akkora vagyok benne, mint valójában.



Mikor a skanzent látom, tudom, hogy nem vagyok messze a céltól.


Úgy jártam, ahogy vártam. Tavaly is így volt. A Bucin másik oldalán hidegebb van, itt még most virágzik minden. Az imádott orgonáim most pompáznak!


És még mindig orgonák... és hihetetlen sok gólya végig az út mentén!


Nem lehet elmondani ezt az érzést! a mezőkön is tavaszi virágok milliárdjai. Hol, amíg a szem ellát csupa pitypang, másik mező aprócska sárga virágokkal borítva, megint másik vegyesen, mindenféle színben. Ahogy télen úgy éreztem, hogy a csillogó hó, mint megannyi gyémánt, most végig virágözön fogadott minket.

Estére megérkeztünk Domokosra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése