2011-06-02

Lavyl Auricum sikere


Még Marosvásárhelyen történt:
Egy idősebb és molettebb hölgy jött a lányával hozzám. Sajnos nagyon lassan jutott fel az emeletre, mert rémesen fájt a térde. Előbb őt kezeltem, aztán a lánya került sorra. Ő addig le akart menni, hogy elszívjon egy cigarettát, csak a fájós lába miatt kesergett, hogy tud majd visszajönni?
Ráfújtam a térdeire az Auricumból. Két perc múlva lement az udvarra. Meglepően könnyen és gyorsan ért vissza. Ragyogó mosollyal az arcán mutatta nekünk, hogy minden irányban tudja mozgatni a térdét, és nem fáj sehogy sem. :-) Hazaindulásuk előtt még egyszer befújtam.
.
Nekem a reggel 6-tól délután 17 óráig tartó autóvezetés közben leégett a bal karom. Fújom, és nem fáj.
.
Mióta hazajöttem, csak az Auricummal foglalkozom. Tiborral elmentünk egy megbeszélésre. Egy természetgyógyász kollégám 10 flakont vitt el, mert két hete dolgozik vele, és temérdek sikert ért el vele. :-)
Csörög a telefon, nem győzöm a leveleket. De ez a legnagyobb öröm! Boldogok vagyunk, hogy fájdalmak, problémák tűnnek el. Tibor látja, hogy hatékony a találmánya, én meg igyekszem, hogy minél több emberhez eljusson a szer! :-) Repkedés van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése