2011-06-08

Örömök :-))))))

Örömmel adom közre az alábbi levelet. Már csak azért is, mert általában panaszokat hallok. E levél írója is nemrég meglehetősen borúsan látta a világot, de ma ezt küldte, és hozzájárult, hogy megosszam Veletek.
Szia Magdi!

Szóval vannak csodák. az történt, hogy tegnap egy igazi afrikai varázsló barátnőjével találkoztam, aki történetesen a barátnőm.

A varázsló/neflim igazi megvalósulása a titok c. könyvnek. Annyi erőt energiát kaptam, hogy minimális alvással is friss vagyok. Azt éreztem, hogy reményt kapok, úgy beszélgettünk  a barátnőmmel az Andrássy-n egy padon ülve, mintha se tér se idő nem lett volna, mintha egy vetítésen vettem volna részt.

Egyszerűen azt éreztem, hogy igenis vannak csodk és hogy az életem jól fog alakulni és hinnem kell, mert az Isten a sors üzent, hogy igenis bármit megadhat csak hinni kell benne.

Az, hogy félig ghánai vagyok az áldás   nagyon érdekes emberek születnek azon a földön. és hogy használhatom a képességeimet a képzelőerőmet, mert az élet teljesíti az álmokat. Az, hogy éppen ebben a pillanatban nem minden olyan, ami ideális az egy dolog, de a jövő alakítható és merhetek álmodni, teremteni. Szeretnek, óvnak, védelmeznek és egy nagyformátumú ember társa leszek, kikímélt úriasszonyként. és Elhiszem.

A jelen arra való, hogy megtapasztaljam ami ki van szabva, de minden más alakítható.

Nagyon érdekes.

Áldás békesség, szeretet, remény hit , lelki, szellemi anyagi bőség lesz osztályrészem.

Élek.....

Szép napot, sok áldott pillanatot kívánok!!!!

R.


persze nyugodtan tedd ki, örülnék neki, egymás által tanulunk.
öröm az élet!!!! 
Köszönöm!!!

R.

Más valakivel is leveleztem ma a Skypen, Ő boldog kismama. Hálás vagyok a jó visszajelzésekért! Nem hiába dolgozom. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése