2011-08-13

Megtörtént a csoda!


Lavytron
20 éves álmom vált valóra Tibornak köszönhetően! Sőt, messze felülmúlta az elképzeléseimet. Áldja az Ég érte!!!
Kb. 20 éve feküdtem egy lámpasor alatt, és testből kilépős élményben volt részem. Azóta vágytam erre, de most manifesztálódott, igaz sok munka előzte meg. :-) Lassan egy éve dolgoztunk rajta. De nem 7, hanem 9 csakra fényét oldottuk meg. Belevettem az Univerzális csakrát és az Ananda - khanda központot is.

Leírhatatlan élmény! Végre ezek a lámpák nem melegítenek, egész nap égtek reggel óta, de estére sem melegedett át a lámpatest. Viszont alatta fekve beizzanak a csakrák!
Nem győztem kipróbálni. Aláfeküdtem ruha nélkül, az a legjobb, vagy egy fehér lepedővel letakarva a komfortérzetért. Felvettem egy piros bugyit, és máris más érzés volt. A viselt ruha színe is hatással van. Ez újabb ötleteket adott a továbbfejlesztéshez. :-)
Hamarosan írok arról, hogy mindez mire jó. Legszívesebben alatta feküdnék egész nap, de postára kell mennem. (A türelem nem tartozik az erényeim közé :-) még mindig. Pedig dolgozom rajta.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése