2011-09-05

Döbbenetes reakciók


Igazán megható a sok reakció, ami a lakáseladással kapcsolatban érkezett. Minden harmadik levélben tud valaki "nagyon rendes" ingatlanost ajánlani. Mindenkinek köszönöm a kedvességét és segítőkészségét, de: mivel az árfolyamemelkedés miatt a lakás ára nem fedezi a tartozást, az OTP kikötötte, hogy NEM VEHETEK IGÉNYBE INGATLANKÖZVETÍTŐT, mert annak a költsége is csökkentené a befolyó pénz.

A rengeteg telefonhívást is nagyon köszönöm, olyanok is hívtak, akikkel évek óta nem beszéltem. A kesernyés is az alkalom, de jó volt hallani felőlük. Még Angliából is megkerestek, egy jó órát beszélgettünk.

Mérhetetlen szeretet áradt felém, ebből akár kristálypalotát is lehetne építeni. Meghatottan mondok most köszönetet. Úgy gondoltam, érdemes néhány levélből idemásolni sorokat, hogy osztozzunk mindannyian ezekből. Az is sokkoló volt, hogy hányan járnak hasonló cipőben, és a számuk sajnos egyre nő majd. És ők sem elitták vagy elszórakozták a pénzüket, ezt megtették a bankok helyettünk.
Tehát név vagy felismerési lehetőség nélkül pár idézet:
Rengeteg emberen segített már. Sokan sokat köszönhetünk neki. Nem nagyon szoktam ilyen hirdetéseket megosztani, de ezt most tényleg szeretettel és hálával teszem.
.
Te most komolyan árulod a lakásod? (Persze lehetne komolytalanul is, de a végcél a lényeg) Tényleg muszály megszabadulni tőle, vagy csak egy a helyzetből így jössz ki a legjobban? Kényszerűség vagy taktika? Mindkettő az "elengedési gyakorlat" része.
(Remélhetném, hogy ez csak egy újabb gyakorlat, amitől több leszel a végén, de van egy sanda gyanúm, hogy ezt nem gyakorlásból csinálod)

Mikorra van a határidő? Mert a változáshoz addig - hátha - tudok vajákolni valamit  
.
Szomorúan olvastam soraidat, ugyanakkor engem is megnyugtattak SORAID... amelyeket  lakályos,barátságos OTTHONOD"búcsúztatásaként"fogalmaztál meg,,...
MI /3 kisgyerekkel/ tettük meg ugyanezt a lépést 4 évvel ezelőtt,hogy a vállalkozásunkat megmenthessük a házért kapott pénzből....! Az üzlet azóta is működik, ezidáig túlélt minden vihart... gyermekeink számára biztosít mindent, ami az EGÉSZSÉGES fejlődéshez kell... de pillanatnyilag esélyt sem látunk arra,hogy lesz még valaha SAJÁT otthonunk...
Szép nagy ház, kert/és a KUTYÁNK/ lett másé....aki aztán később is fizetett a szerződésben vállaltnál.../a kivitelezőnek csak egy részt fizetett ki ...máig tart a pereskedés köztük/...pillanatnyilag egy Balaton felvidéki település polgármestere...
Ilyen világban élünk...viszont a karmikus következmények miatt nem biztos, hogy az említett TÍPUS az igazán nyerő!
Vesztesnek viszont  MI NEM érezzük magunkat azóta sem:igaz, hogy albérletben...de az iskolától 2 percre, egészséges és okos, értékes gyerekekkel megáldva ÉLÜNK és nem vagyunk semmivel sem boldogtalanabbak, mint szomszédaink, akik szülőktől ill. nagyszülőktől örökölt ingatlanokban/albérleti terhek nélkül/élnek mellettünk!
Kívánjuk tehát NEKED is,hogy LELKI BÉKÉDET megőrizve élhess TOVÁBBRA IS azon a környéken, találj otthonra unokáid szomszédságában! SOK SIKERT és kitartást kívánva,üdvözlettel: Kata és családom
ui:Továbbítom majd a fenti "lakás hirdetést"de még nem találtam ki,kinek....fontos,hogy arra méltó embert találjunk..!
Szia ! Nem ismersz engem ám én nagyon gyakran olvasom, olvastam írásaid. Bánt hogy Te is ilyen helyzetben vagy. Mi a határán lebegtünk eddig, de sok nélkülözéssel. Eddig ment, aztán bírjuk e még és meddig nem tudom. Fáradunk...csak egy házunk és autónk van hitelre lett mind a kettő, az autó már rendezve... a ház még a tét. Szintén sok ea. képzés, rituálé, baráti besz. gyógyítás zajlott itt is...Kell hogy legyen megoldás..
.
Ez igen!!!!Ezt az emberi méltóságot!!!!Ha tehetném kedves Magdolna,már holnap segítenék Önnek!!Így  csupán  engedje meg,hogy megemeljem nem létező kalapom ÖN előtt!Ismeretlenül is üdvözlöm Önt!
.
Megrenditettek a szavaid és főleg annak energiája (szomorúság)ami átjött. Mi is elköltöztünk mert az adóságunk már 30ról 60 millióra ment fel és a nagy házunkat csak 40 millióért tudnánk eladni. De  ha a bank adja el akkor 30ért eladja (bankmaffia) és marad még 30 millió. Tudod egy dolog vitt át a spiritualitás és a halál gondolata, hogy olyan hamar meghalunk én nem fogom az életemet kesergéssel tölteni. Belegondoltam , hogy végül is csak enni és inni kell a végső esetben annyit pedig csak összehozok , de ehhez egészség is kell , ezért elengedtem a dolgokat.
Sokat dolgozok, de nem a spiritualitás a fő (sajna) hanem újra kezdtem a vállalkozásomat, férjemnek nincs munkája csak 2, 3 hónapig mert bárhova megy megszünik minden. Szóval én tartom el a családomat a gyerekeket stb. Tudom hogy hülyeség de egy dolog miatt vagyok teljesen nyugodt. Nincs benne sem az enyém sem a férjem radixába a veszteség.
Janák és sok asztrológus barátom azt mondja , hogy valahogy húzzuk ki
1-2 évig mert minden bedől és megszünik a banki világ. A hitelkárosultak mozgalmánál most befizettünk 60ezret ez 1 évre szól és jogászokkal kiharcolták nekünk a 2 év haladékot minimális fizetéssel havi 40 ezer, most kiadtuk mind a két szintet aztán meglátjuk. A zsigereimben érzem, hogy mi akik felvettek a világ karmájából egy jó nagy adagot, már nem sokáig kell szenvednünk. Röhej, hogy jönnek hozzám különböző problémákkal és néha azt mondanám az összesnek, hogy ne haragudjatok de egyenlőre én vezetek a 60 millióval és mégsem látjátok rajtam. (Ismerem az érzést :-D )
De azért ennek megvolt a böjtje  kemény fél év mire feltudtam dolgozni, sirás egyebek, egyedül a budhista halálmeditációk gyakorlása segitett át hogy mi is az igazi lényege az életemnek, mi fontos és mi nem. Sajnálom ami veled is van, ugyan nem tudom mit de ha bármiben tudok segiteni, szivesen segitek, ha nem tudsz  valahova menni szólj és bármikor hozzám jöhetsz akár lakni is pár napig, legalább mi jó emberek fogjunk össze, sok puszi és ölelés
.

a hideg borzongat, ahogy olvasom a soraidat, de bátorít az erőd, reményed,
kérlek, van vmiféle elővásárlási-eladási nemtudommi jogod, nem értek ezekhez a jogi cécókhoz, de van ismerősöm, aki vásárlásgyanús
.
Szomorúan olvastam ezeket a sorokat! Ennyire aggasztó lenne a helyzet, hogy nincs más ki út? Az albérlet, az a legrosszabb választás!
Igyekszem az ismerőseimnek ajánlani, de nagyon sajnálom, hogy ennek így kell történnie!
Szorítok Neked, hogy jobb legyen a továbbiakban, mint ahogy most éppen látod a helyzetedet!!!
.
KITARTÁST, tényleg sok szeretet energiát kívánunk! Biztosan megoldódnak a dolgaid, bajban derül ki,ki az igaz barát....tehát a sok közül MOST biztosan ki fog tűnni és SEGÍTENI is fog!!!! MI pedig SZURKOLUNK, szerintem ezzel is sokat segíthetünk! Üdvözlettel: K
.
Sok szeretettel gondolunk Rád és akinek tudom, elküldöm leveled, hátha... Addig is gondolj a székely mese tanulságára: "Szerencse vagy szerencsétlenség, ki annak a megmondhatója..." én minden esetre nagyon sok szerencsét kívánok Neked!
szeretettel kívánok minden jót: Sz
.
Szia Magdi! Hasonló cipőben járok én is, csak én házat árulok, ahol nagyon jó energiák vannak és a 9 éves fiam imád lakni, hiszen a mamáék mellett van. Elég igazságtalan velünk most az élet, de valóban meg kell tanulnunk elengedni.
Nagyon jó az oldalad, jól haladsz a fejlődés útján, sokat kapok tőled, köszönöm. Üdv!
.
Szeretettel gondolok Rád Magdi és remélem, hamarosan jobbra fordul minden.
 .
Szomi lettem, kár a kuckódért...
.
Sokan sok mindent írnak egy ilyen helyzetben. Nem szeretném a szavakat szaporítani és azt amit előttem már többen leírtak/ megírtak ismételni.
Bármilyen erős és bölcs az ember, bármennyi szaros helyzetet megélt, egy ilyen időszak mindenkit próbára tesz lelkileg, idegileg, egészségileg.
Ami talán a legfontosabb, hogy az egészséged ne menjen rá. Minden más újraépíthető!
Tapasztalat!
Novemberben ugyan ott tartottam ahol Te!
Az elengedés tanulása, gyakorlása.
Elég bölcsnek tartom magam, a korombéliekhez képest, de mégsem sikerült hosszú hónapokig valóban "elengedni" a lakást és nem is jött a vevő.
Nekem túl sok idő volt, hogy ráébredjek, megértsem, hogy vannak helyzetek amelyekhez kevesek vagyunk, nincs ráhatásunk.
Túl sokat bőgtem, túl sokat agyaltam, túl sok energiámat vitte el az a szélmalom harc amit saját magammal és a sorssal vívtam, teljesen fölöslegesen.
Bízom benne, hogy neked rövidebb időn belül sikerül valóban ott legbelül "elengedni", mert az kevés, hogy agyban elhitetjük magunkkal, hogy már nincs ragaszkodás.
Ami nagyon fontos, hogy Tudd emberek (sokan) akik napi szinten ás akik a múltból általad/ Veled fejlődtek, gyógyultak, tanultak mind-mind melletted vannak beleértve jómagamat is.
Ha bármiben segíteni tudok, kérlek szólj!

Tudom, hogy ebben a helyzetben az olyan "terminátor" típusú ember, mint amilyennek Téged és jómagam is tartom is megzuhan, felborul.....mutatjuk vagy sem a külvilág felé, attól még a bizonytalanság, a félelem, az ingatag talaj ott van minden napban, minden pillanatban.
Ismételten kérlek, ha tudok segíteni SZÓLJ!

Sok erőt és kitartást kívánok Neked és az általam tanult módszerekkel ha kéred, igyekszem segíteni, hogy a lakás mielőbb elkeljen és olyan ember birtokába kerüljön akinek "szívesen" adod át.
Nálam novemberben nagyon fontos szempont volt, hogy ne olyan ember vegye meg aki szétveri betonig, hanem lássam az arcán azt az örömöt amit én éreztem amikor tulajdonosa lettem az ingatlannak.
Megadta az élet. Az idős Úr aki megvette a lakásom, mint egy gyerek az oviban aki előszór lát tűzoltó autót olyan boldogsággal állt ott előttem, amikor aláírtuk a szerződést.
Ettől a perctől kezdve nem fájt az egész. Lezártam és új életet kezdtem!
Nálad is rendeződnek a dolgok és a barátok igenis azért vannak, hogy segítsenek!
Élj vele!!!!!!
Sokszor puszillak és ölellek: K
.

nagyon szomorúan értesültem a helyzetedről. Érthetetlen számomra, hogy hogyan gazdagodhatnak meg bankok a kisemberek bőrén, ahelyett, hogy tisztességes szerződést és elfogadható kamatokat alkalmaznának /ha Te nem fizetsz, szerződésszegés, ha ők emelnek: szerződésmódositás/. Ilyen jogtalansággal és igazságtalansággal nem csoda, ha ide jutunk, ezt a gyakorlatot már nagyon sok éve alkalmazzák. Már jó régóta felháborít a hozzáállásuk, de az alkalmazottaiké is, mintha nem is emberekkel tárgyalnának. Ha pl. bement egy dolgozónk bankszámlát nyitni, rögtön beléptették nyugdijpénztárba, és még vagy pár bőrt lehúztak volna róla /67 %-os, és nyugdíjas, tehát nem is lehetett volna pénztártag!/, szóval a hozzáállásuk és a hozzáértésük is megér egy misét. Hihetetlen, hogy a hitelt csak egyszer kellett felvenni, de visszafizetni már a többszörösét kell. És a másik kérdésem: mi közünk a svájci frankhoz pl? Ha egyszer Magyarországon a fizetési eszköz forint, miért nem forintban számolunk? mert úgy jobban meg lehet kopasztani a magyar embereket? Tisztességes szerződéssel is keresnének, a  kamatokon, jócskán, feltételezem. Úgy látszik, ez nem elég. Na nem is akarom tovább ragozni. Tényleg nagyon sajnálom. és nincs más mód? más segítség? kamatcsökkentés, fixálás, most, amit ajánlanak, hogy rögzítik?
de így van, valóban, a sírba semmit sem viszünk magunkkal. De az még odébb van, optimális esetben. Akkor miért nem lehet addig, normálisan, emberien élni???? 
.
nagyon veled érzek. De egyszerűen hihetetlen, hogy az emberek nyomorúságán ennyire képesek kacagni. ....... A másik fele pedig a bankok matematikája: hogyan lesz 4,2-ből 9? miféle szorzók kellenek ehhez? ha betesszük a pénzünket, 3-4-5-6 százalékról beszélnek. Hova megy el a hasznuk? a zsebükbe? és milyen etikája van az ilyeneknek?
és valóban, minél tovább húzod, annál többe kerül. Mert azt is jegyzik még, ami összerakódik majd.
hát, nagyon sajnálom a helyzetedet.
puszi és kitartást!!
  .
Most olvastam soraidat, s bizony nem tudtam a könnyeimet csillapítani. Olyan gyönyörűen fogalmaztál, olyan fergeteges energia árad soraidból, hogy az már szinte sokkoló, s egyben megnyugtató. Te eddig is rengeteg embernek adtál erőt, bátorságot. Most is ezt teszed. Talán az egyik legnehezebb dolog az elengedés, de te ezt brilliánsan fogod megoldani, ezzel is példát mutatva a sok sorstársnak. Amiben tudok, és tehetségem engedi, felajánlom a segítségemet. Nagyon sok szeretettel ölel
 .
nagyon sajnálom, hogy végül el kell költöznöd a lakásból, mert tudom, hogy nagyon szeret(t)ed.
Kívánom, hogy a változás jó dolgokat hozzon magával.
Mostanában sok barátnőm, ismerősöm került nehéz helyzetbe, és jobbá alakult az életük.
Teljes szívemből kívánom, hogy Nálad is így történjen.
Sok szeretettel gondolok Rád,
.
A levelet továbbítom. Kívánok neked erőt, kitartást a változás pozitív megéléséhez.
Szép napot! Szeretettel
.
Olvasom, hogy ezt is a Tőled elvárható hittel viseled! Majd megint eltűnök, gége műtétem lesz. Majd TALÁLKOZUNK! (Ő már elvesztette a lakását, most a korkedvezményes nyugdíját....)
.
Döbbenettel olvastam az e-mailed. Nagyon sajnálom!
Engem is nagyon szép emlékek fűznek a tanfolyam kapcsán ahhoz a lakáshoz – amit elsősorban persze Neked, s nem a lakásnak köszönök!
Kívánom, hogy minden a legjobban alakuljon! (Én is érdeklődök persze az ismerősöknél, keres-e valaki lakást.)
.
Továbbítottam!
Bőséget és áldást, szép kertes saját házat. :)
Úgy néz ki, hogy nem tudok menni jövő héten, csütörtökön, hasonló okok miatt. Amennyiben ez változik, és mégis, akkor jelzem!  (Ő az egyik utolsó, kitartó tanítványom, aki fizetés után havonta jött évek óta.) Elengedjük a régit, hogy befogadjuk az új jobbat. :)
.
Továbbítottam, hogy minél több emberhez eljusson. 
Sok erőt kívánok a továbblépéshez! 
Együttérző régi barátnéd: (általános iskolás korom óta)
  .

Én is árulom az otthonomat. Tudom mit jelent elengedni, amit megteremtettünk.
.

Ha tudok valakit, akit lakást szeretne, szólók, bár mi is áruljuk a M... utcai lakást, de áll az ingatlan-piac.
Teljesen átélem a helyzetedet, G.nak február óta nincs munkája, a vállalkozása becsődölt, várjuk a felszámoló-biztost.
Csodállak, hogy ilyen erős vagy! Olvasom az írásaidat, nekem is erőt ad. Köszönöm.
Millió puszi
.
Szia Magdi!  Nem is tudom felfogni! Egyszerűen nem találok szavakat, hogy olyan ember, mint Te, aki annyi segítséget tudást osztogattál, szorgalmasan éjjel-nappal dolgozol, és ez nálad is megtörténhet! Tudom Te erős vagy és céltudatos, biztosan  jó irányba alakulnak a dolgaid! Nagyon kérem a teremtőt, hogy most Ő segítsen neked, hiszen nagyon megérdemled!!! Biztos vagyok benne, hogy úgy is lesz! Nagyon szurkolok neked, és természetesen elindultak a gondolataim, néhány emberre rákérdezek !!!!  Hidd el meg fog oldódni!!!! Puszillak!!!!
.
Az öcsém által hallottam Önről és nagyon gratulálok a kitartásához, egyben ennek a fantasztikus spray-nek a létezéséhez is, melyhez én is hamarosan szeretnék hozzájutni.
Enyhe ízületi gyulladás van hónapok óta a bal kezemben, ami egyelőre még nem hátráltat a munkámban( hegedűművész vagyok) de félek, ha valamit nem teszek ellene, később ez csak rosszabbodhat.
Öcsém már vásárolt Öntől és kipróbáltam, igaz, hogy csak 1-2 fújást, amikor vendégségben voltam náluk, de azonnal érezhető volt a fájdalomcsillapító hatása. Hamarosan jelentkeznék ez ügyben.
De nem is ezért írtam, hanem azért, mert öcsém továbbította szomorú levelét, melyet a ház elvételével kapcsolatban írt az embereknek.
Annyira megragadott a pozitív életszemlélete és ez a csodálatos elfogadó magatartás, hogy muszáj volt írnom Önnek és szerettem volna csak elmondani, hogy nagyon nagyra értékelem azt, ahogyan képes úrrá lenni ezen az abszolút igazságtalan és hazug szituáción. Kívánok nagyon sok erőt és szerencsét az életben, hogy segítse meg Önöket a Jóisten!!! Hiszen sosem tudhatjuk, hogy ha valami rossz ér bennünket, abból hogyan lesz majd később valami sokkal jobb.
Az én életemben ez mindig így történt.
Bízom abban, hogy ott vagyunk jó helyen, ahol vagyunk és abban, hogy mindennek meg van az oka, csak az adott pillanatban még általában értetlenül állunk a váratlan nehézségek előtt.
Utólag mindig bebizonyosodott, hogy a dolgoknak úgy kellett történniük, ahogyan megtörténtek.
Hiszem, hogy ez is majd egy újat és jobbat hoz az Önök életében, nagyon szorítok és drukkolok egy kicsit a magunk nevében is, akik hasonló devizahitel szenvedők vagyunk.
Minden jót kívánok, szeretettel
.
Napok óta nem ültem a gép előtt, mert karamboloztam (trélerrel vitték el a kocsit,de hála nekem nem lett semmi bajom)és döbbenten olvastam a leveledet. Igaz, már 2 hónapja említetted, de számomra felfoghatatlan volt,hogy te innen elmenjél. Sok szép meghitt pillanatot éltünk át ott általad azzal a kis csapattal, amit sosem fogok elfelejteni. A barátnőm ingatlanos,ha kell segítség szólj,összehozlak benneteket. De bármire szükséged van,ha tudok segítek.
.
Ez persze a teljesség igénye nélkül, és remélem nem bántottam meg sokakat, akinek a levelét nem másoltam ide, de hát így is hosszú lett az írás. Nem győzöm megköszönni a sok biztatást és pozitív energiát. A féltés negatív energia, a bizalom és szeretet viszont felemel. Azért is tettem ki pár levelet, hogy lássátok, sokan vagyunk hasonló elengedési gyakorlatban.
És ez csak a most történő dolgaim egyik fele. A másik még nem publikus, majd egyszer megbeszéljük, de még nem oszthatom meg veletek, mert tiszteletben kell tartanom mások kérését. Higgyétek el, legalább ekkora falat az is.
Tudom, hogy mindennek van értelme, és később jót nevet rajta az ember. Mikor bedőlt a MAFILM, azt hittem, vége a világnak. A Könyves Kálmán körúti és Pasaréti úti épületek bontásával nem csak a munkahelyem emlékét törölték el, hanem a teljes gyerekkoromat. Én járni is a filmgyárban tanultam meg. Apuék már nem éltek, de a termek, folyósok sok szép, kellemes emléket idéztek fel. A teljes múltamat ledózerolták.
Ma már úgy nézek erre, ez jó lépés volt. Magamtól nem váltottam volna. Még mindig a filmes szakmában lennék. Forgó gyomorral néznék reggelente a tükörbe, hogy ilyen műsorokhoz adnám a nevem. Kényszerből váltottam, de kiderült, nekem a karmikus feladatom a gyógyítás és tanítás. MOST vagyok a helyemen.
Mindez persze arra is jó, hogy gyakoroljuk az elengedést. Ha majd eljönnek az utolsó pillanatok, méltósággal és mosollyal az arcunkon hagyjunk itt mindent. Addigra már profik leszünk az elengedésben. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése