2011-09-08

Ünneplés


Ma reggel, mikor bekapcsoltam a gépet, döbbenten láttam, hogy túl van a blog a százezredik látogatáson. :-D
Nem tudok elégszer köszönetet mondani az érdeklődésért.
Tegnap reggel Tiborral megreggeliztünk, aztán délelőtt kedves emberekkel találkoztunk üzleti ügyekben.
Bementem az Édesvíz kiadóba, majd hazarohantam. Készültem a webkonferenciára. Este  után még ketten feljöttek, és Tibor is akkora ért haza. Éjfél után maradtunk magunkra. Akkor döbbentem rá, hogy reggel óta nem ettem semmit. A jelek szerint belőletek táplálkozom. :-D
Annyi kedves és megható telefon is érkezik folyamatosan, hogy el sem hiszitek!
Délután valaki felhívott, ismeretlenül. Körbejár a lakáshírdetés, már rég túlment a saját ismeretségi körömön. Elsírta magát. Ő 3 gyerekkel jár hasonló cipőben. Hosszasan beszélgettünk, mire sikerült megnyugtatnom. Úgy gondolta, hogy nem tud segíteni, megvenni a lakásom, de legalább az együttérzését akarta kifejezni. Ilyenkor csordultig lesz az ember szíve.

Néhány levél ismét a teljesség igénye nélkül:
.
Nagyon sajnálom. Továbbküldöm, ha tudom, és megnézem, mit tehetek.
Minden szépet, jót,
.
B...től kaptam a lakásodról írtakat.

Kati a  barátnőm.
Ettől függetlenül, az Erő legyen Veled, és alakuljanak a dolgaid úgy ahogy az számodra a legjobb!
Szeretetben Veled
.
Kedves Magdi, sajnálom a  történteket. Egyszer a bankárokat is szeretném már látni lemondani a lakásukról, stb. Sokszor gondoltam már rá, hogy itt kéne hagyni mindent a fenébe, hiszen a túlvilágra semmit sem vihetünk magunkkal, akkor meg minek kepeszteni a sok vacakért. Az a baj, ha kimenne az ember a Börzsöny vagy a Pilis egyik barlangjába, és ott tengetné az életét, az sem lenne  megoldás, mert ott sem hagynának békét az embernek.

.
Szia,
Szörnyű! A saját gondjaim ilyenkor eltörpülnek a másoké mellett!
most már tényleg hívlak
.
Szomorúan és meghatódva olvastuk soraidat, néztük a már félig-meddig ismerős képeket.

Nehéz ilyenkor bármi okosat is mondani, mert szinte minden már csak okoskodásnak tűnik, vagy a "lerágott- csont" kategóriájába tartozik. Ezért hát "csak" szellemi, lelki és némi nemű anyagi támogatásunkról tudunk téged biztosítani. Bármelyikre is tartasz igényt, (az első kettő természetesen minden nap magától is megtörténik :)) kérlek, telefonálj, keress minket! Ha a költözésnél van szükséged pár "erős" kézre vagy bármi egyébre, ne "szégyelj hívni minket, tudod én mindig azt vallottam, ma nekem, holnap neked! Kívánjuk Neked Tiszta Szívből, hogy Legyen TIÉD a ma, a holnap és ez a minden erőt és szeretetet próbáló időszak! Ugyanakkor ugyanezt kívánom minden Embertársamnak is, hogy a bajban , a nehézségek közepette is tudjon megmaradni Embernek a szó legszorosabb, legnemesebb értelmében!
 
Kedves Magdika!
Kűzdelmedhez és a sikeres végkifejlethez kívánunk sok erőt és egészséget, na meg az Univerzum összes áldását! Szükségünk van még TERÁD sokáig, vigyázz magadra, mi minden este imádkozunk érted, sorstársaidért és minden lényért! /Amúgy meg ki hoz majd 2012-ben áfonyát nekünk megint? :))) /
Nagyon sok puszit küldünk neked, Baráti öleléssel:
.
Őszinte együttérzéssel olvastam ezt, a nem túl rózsás helyzetről szóló leveledet. Szerencsére én nem vagyok ilyen helyzetben, de át tudom érezni fájdalmadat. Sajnos segíteni nem tudok, de akinek tudom továbbítom, és remélem még sokan mások is megteszik, és a végén minden jól fog alakulni.
Tiszta szívből kívánom, hogy minden úgy legyen, ahogy Neked a legjobb!
További sok erőt és kitartást!
Szeretettel ölellek, puszi
.
Most olvastam, hogy a lakás eladására kényszerülsz, nagyon sajnálom.
Körbeküldtem a leveledet az ismerőseimnek, hátha valakit érdekel, sosem lehet tudni....
Kitartást és sok erőt kívánok a változásokhoz, Isten áldása kísérjen utadon.
Szeretettel ölellek, szép napokat
.
Őszintén csodállak Téged az erődért :)! S sokan példát vehetünk Rólad !
Ha segítségre van szükséged, állok rendelkezésre (bármiben!). Albérletben lakom én is jelenleg, s szívesen megosztom Veled:), amíg sikerül találnod lakást/megoldást. Esetleg a költözésnél/dobozolásnál vagy egyéb technikai eseményeknél is szeretettel segítek. Most túl vagyok én is egy költözésen és tudom, hogy mivel jár együtt.
Egyet ne felejts el kérlek: ne félj segítséget kéni azoktól, akik szeretnek:). Tudom, hogy nehezebb megosztani a terheket (bak:)) másokkal, mint levenni azokat...(tudom, 'én is bak:))...
.
Drága Szomszédasszonyom! Meddig írhatom ezt? Remélem, még nagyon sokáig. Látod a mi lakásunk is eladás alatt van, de nagyon lassan halad. Én is nagyon sajnálom, hogy így alakultak a dolgok, de remélem........................., tudod a remény hal meg utoljára, vagy nem?????????? Puszika,

U.I.: Ha tudok valakit, szólok. Szia
( Itt megjegyezném, hogy a velem szemben álló lakás is eladó. Hátha egy család vágyik közel költözni egymáshoz. A lakás az enyém tükörképe.)
.
Nagyon sok minden összejött most nektek. Szívből kívánom, hogy kapjátok azt az erőt, A...ra is gondolok, hogy kivezessen ebből a nehéz helyzetből benneteket. Valaki azt mondta, hogy most azt az időt éljük, hogy dolgozzuk le az összes karmánkat, amit még idáig nem tettünk meg. De te ezt biztosan tudod. Szeretettel gondolok rátok mindennap. Puszillak
.
Mélyen megérintett az írás, amelyet egy barátom továbbított nekem, s amely a lakása eladásáról szól. Továbbítottam, akinek csak lehet.
Kiteszem a facebook-falamra is.
De amiért írok, az a mondatokban rejlő tiszta, bölcs belátás, a harmónia és béke.
Hálás vagyok érte.
Kívánom, hogy mihamarabb sikerüljön az elengedés és a gyarapodás. Ha tudok bármi másként is segíteni, szóljon, keressen.
Áldás.
.
Nagyon szépen írtad meg ezt a szomorú történetet.
Sajnos nem ismerlek, de akinek csak tudtam elküldtem a leveledet.

Az Isten áldjon Téged mindkét kezével:

.

mindannyiunkat a megoldandó feladatokon!
Azért is tettem közzé pár levelet, hogy mindenki lássa, van összetartás és figyelem. :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése